Floor Jansen: "Boldog vagyok, hogy újra dolgozhattam!"

2024. június 14. 16:30 - Jurancsik Eszter

438086611_1001830417970477_5191055064708041003_n.jpg

Szeptember 20-án jelenik meg a Nightwish vadonatúj sorlemeze, a "Yesterwynde", amelyről májusban debütált a Perfume Of The Timeless című tétel. A szám megosztotta a rajongókat, mégis több, mint egymillióan tekintették meg a hozzá készült klipet a megjelenést követő néhány napon belül.

Az is kiderült: Tuomas Holopainen, a csapat alapítója már 2021 elején elkezdte írni az új dalokat, végül pedig az egész évet a munkára szánta, ahogy egy ízben fogalmazott: a korongon való munka lett a menedéke.

Néhány nappal ezelőtt osztott meg az együttes egy videót a munkálatokról, amelyben Floor Jansen énekesnő is kifejtette gondolatait. Mint kiderült: akadtak nehézségek, végül minden rendben zajlott és sikerrel vette az akadályokat.

"Sajnos a próbák idején nem tudtam csatlakozni a zenekarhoz. A terhességem és az intenzív munkatempó miatt extrém kimerültségben szenvedtem. Mire a szülés után újra munkába állhattam, a kórusok és a szimfonikus elemek már rögzítésre kerültek. Az éneksávokat a saját házi stúdiómban vettem fel, így tulajdonképpen Finnország virtuálisan látogatott el Svédországba, egy ott élő hollandhoz."

- mesélte Floor, aki tavaly októberben adott életet második gyermekének, Lucynak, 2022 őszén pedig sikeresen megküzdött a melldaganattal.

"A férjem, Hannes (Hannes van Dahl, a Sabaton dobosa - a szerk.) rengeteget segített a felvételek alatt, így időben sikerült elkészülnöm velük. A női test rengeteg változáson esik át a várandósság alatt és a szülés után. Nagyon boldog voltam, hogy hosszú kihagyás után ismét dolgozhattam, a dalok csodálatosak, megérdemlik, hogy a lehető legjobban énekeljem őket. Ez nem egyszerű, hiszen nem egy gép vagyok, örültem, hogy minden klappolt és a hangom is rendben volt. Így a dalok újra életre kelhettek."

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr9418428131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása