Floor Jansen szívesen dolgozna együtt Lzzy Hale-lel

2024. szeptember 28. 19:14 - Jurancsik Eszter

fotojet_39.jpg

A napokban adott interjút a Nightwish énekesnője Elizabeth Zharoffnak, a The Charismatic Voice énektanítási módszer megalkotójának egy videós beszélgetés keretein belül. A diskurzus során felmerült, hogy mely művészekkel működne együtt szívesen Floor, aki elárulta: szívesen dolgozna Lzzy Hale-lel, a Halestorm frontasszonyával.

"Szívesen dolgoznék együtt Lzzy Hale-lel a Halestormból. Egyszer már találkoztunk egy angliai fesztiválon, és akkor egy kicsit rajongóként néztem rá, mert mióta meghallottam az I Miss The Misery című számuk kezdő hangját – azt a dalt, ahol eléri azt a magas hangot –, azóta azt gondolom: ez igen!"

- áradozott Floor kolléganőjéről.

Korábban már kifejezte csodálatát Hale iránt egy 2023-as interjúban, amelyet a brit Metal Hammer magazinnak adott, és a Halestorm 2012-es, "The Strange Case Of..." című albumát azon tíz lemez egyikeként említette, amely megváltoztatta az életét.

"Nem emlékszem pontosan, hogyan akadtam rá az I Miss The Misery-re, de ez volt az első dal, amit a Halestormtól hallottam. Az első, amit Lzzy Hale csinál benne, az egy üvöltés, ami már az első hanggal megragadott – ez ritkaság. Azonnal azt gondoltam: ‘Oké, a francba!’. Nagyon amerikai stílusú produkció, és az a ‘whoa-oh-oh-oh-oh-oh-oh’ felvezetés elég giccses, de mégis tökéletesen működik. Láttam őt élőben, és csak azt tudtam kérdezni: hogyan bírja ezt a hangja? Sikít, hörög, és minden, amit csinál, elképesztően király. Lzzy egy igazi erőmű. Ő azt testesíti meg, hogy hogyan lehet nőiesnek maradni egy férfiak uralta világban, miközben a dalszövegeiben kristálytisztán kifejezi az érzéseit."

- nyilatkozta akkor a holland tehetség.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr9218521086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása