Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Marko Hietela a Nightwishról: "Mindent alaposan át kellene szervezni..."

2024. március 16. - Jurancsik Eszter

wr-960-ezgif_com-webp-to-jpg-converter.jpg

Több, mint három év telt el azóta, hogy Marko Hietala bejelentette a sokkoló hírt: elhagyja a Nightwisht, amely zenekarnak csaknem 20 évig volt tagja.

Döntésében a krónikus depressziója éppúgy szerepet játszott, mint a zeneipar kapzsisága. Arra kérte az embereket, hogy egy ideig hagyják békén, majd ha készen áll rá, hírt ad magáról. Szerencsére nem sokáig kellett nélkülöznie rajongótáborának az 58 éves zenészt, tavaly nyáron ugyanis visszatért a színpadra, mégpedig egykori bandatársa, Tarja Turunen oldalán - az énekesnő Prattelnben megtartott koncertjén a Nightwish The Phantom Of The Opera című szerzeményét adták elő.

Korábban Tarja már mesélt a Markóval való kapcsolatáról, ő pedig nemrég azt nyilatkozta: nem zárkózik el egy Tarjával közös projekt ötletétől.

Néhány nappal ezelőtt az énekes egy internetes magazinnak adott interjút, ám ezúttal nem Tarja, hanem a Nightwish kapcsán osztott meg gondolatokat, miután a riporter arról kérdezte, van-e esély arra, hogy valaha újra színpadra álljon volt együttesével?

Nos...elgondolkodnék rajta. De úgy gondolom, hogy mindent alaposan át kellene vizsgálni, és néhány dolgot teljesen le kellene bontani, ugyanis az üzleti oldal és az ott dolgozó emberek viselkedése a legfőbb oka annak, hogy kiléptem a zenekarból.

- kezdte sorait, majd kitért a részletekre:

Úgy vettem észre, hogy az összes bandában, amelynek valaha zenéltem, én voltam a legbátrabb egyéniség. Megvolt bennem az a belső erő, hogy őszinte és igazságos legyek, tehát az  a személy voltam, aki az emberek közötti egyenlőséget fenntartotta, és mindenkire odafigyelt. Ez az, amit az elmúlt években hiányoltam.

wtc_tour.jpg

Marko a Nightwish tagjaként egy 2002-es promo képen

Tehát az ilyen dolgokra oda kellene figyelni! A Nightwish sokáig volt az életem része, mindig is kitartottam a zene mellett, amit játszottunk, hiszen sokoldalú és ambíciózus volt, a lágyságtól a keménységig mindent megtalálhattunk benne és tükrözte a világ hangulatát. Ami a zenét illeti, semmit nem bántam meg! Büszke vagyok arra, hogy ennek a részese lehettem. Azonban a szervezés, a kommunikáció és a hozzáállás mind olyan dolgok, amelyeket teljesen szétszednék és átláthatóvá tennék. 

A jelek szerint tehát nem sanszos, hogy Marko visszatér a csapatba, ahogyan Tarja is kijelentette pár évvel ezelőtt, hogy maximum akkor adná a nevét, hangját és arcát a Nightwish-hoz, ha az összes tagot lecserélnék...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr4918355809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása