Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Lzzy Hale: "Nekünk vannak a legklasszabb rajongóink!"

2022. február 13. - Jurancsik Eszter

halestorm-lzzy-hale-800x490-1.jpg

"Back From the Dead" címmel, május 6-ával landol a boltok polcain a pennsylvaniai Halestorm ötödik albuma, amelyről a címadó dalt már klipes formában is megmutatta rajongóinak a banda - a videó igen véresre sikeredett. Lzzy Hale énekesnő elmondta: olyan számot akartak adni a világnak, amit hangosan üvölthetnek, ha a kapuk újra megnyílnak - utalt itt a COVID-19 pandémia miatti lezárásokra.

Az újdonság dallistáját és borítóját is felfedte a zenekar, akik nemrégiben az Evanescence társaságában turnéztak, valamint túléltek egy turnébusz-tüzet is.

Most Lzzy a csapat rajongóival való kapcsolatáról mesélt egy New Jersey-i rádióállomásnak, amely interjúból kiderült: sokszor inspirálják őt a dalszövegíráskor a fanok.

Rengeteg dolog volt, ami átsegített a járvány idején, és az egyik ilyen dolog a közösségünk volt, amit a rajongóinkkal alkotunk. Tudom, hogy mindenki ezt mondja, de nekünk vannak a legjobb rajongóink a világon. Még akkor is követem őket, amikor éppen nem válaszolok, és persze sokszor bejelölnek posztokban. Bármikor, amikor online vagyok, vagy bármelyik közösségi oldalamra belépek, és valaki azt írja, hogy "Hé, ma eléggé nyűglődök" vagy "Sötét időszakom van", - mindenki lecsap rá, hogy "Hé, írj nekem privát üzenetet", vagy "Hé, nem vagy egyedül. Én is ezen megyek keresztül. Beszéljünk róla." Nem is tudom megmondani, hány életet menthetett már meg ez a közösség! És ezt mind ők maguk tették, én csak a házigazda vagyok.

- mesélte boldogan Lzzy, aki sosem kezelte tabuként a mentális gondokat, a depressziót, és mint elárulta: ő is keresztülment ezen, ahogy testvére, a csapat dobosa, Arejay is, így abszolút érintett a témát illetően. Amikor pedig Jill Janus, a Huntress egykori frontasszonya 2018 nyarán önkezével vetett véget az életének, Lzzy Instagramján #RaiseYourHorns hastaggel buzdította Jill emlékére követőit, hogy merjenek beszélni állapotukról.

halestorm.jpeg

Volt egy lány; nyolcadikos, és rajongónk. Épp most vallotta be a szüleinek, hogy a saját neméhez vonzódik, és a szülei elég nehezen viselték ezt. Szóval elég bátor volt ahhoz, hogy megossza a titkát néhány emberrel a közösségi oldalamon, beleértve engem is. És bármennyire is nehéz kimondanom ezt, de azt hiszem, a szülei válasza a vallomására nagy eséllyel az volt, hogy "Hát, a halál jobb lenne"

- folytatta beszámolóját az énekesnő, aki azt is elárulta: ő maga is a kiközösítettek táborát erősítette.

Ugyanígy éreztem magam nyolcadikosként, amikor mindenki a Backstreet Boyst imádta, én Alice Cooperért rajongtam. Szóval a lánnyal történt beszélgetést vittem a dalba, és arra kérek mindenkit benne, hogy tegye a sérülékeny pontját a szupererejévé. Még mindig vannak sötét időszakaim, sötét napjaim, de ha én képes vagyok rá, akkor te is! Te nyolcadikos vagy, én 38 éves vagyok. Az alagútnak is van egy kijárata. Olyan helyzetben vannak ezek a gyerekek, mint amikor én 13 éves koromban rockénekesnő akartam lenni. Szóval ez egy klassz dolog, aminek részese lehetek.

- zárta sorait.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr6917479370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása