Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Tarja: "Alig várom, hogy élőben is előadjam az új dalokat!"

Karácsonyi turnéra készül az énekesnő

2017. október 04. - Jurancsik Eszter

Tarja nemrég fedte fel új, speciális karácsonyi albumának borítóját és a dalok címeit - ám ez a lemez teljesen más lesz, mint a 2006-ban kiadott Henkäys Ikuisuudesta (Breath From Heaven). A finn szépség ugyanis e korongon -amely a From Spirits And Ghosts (Score For A Dark Christmas) címet kapta- a Karácsonyt azon emberek szemszögéből közelíti meg, akik szomorúak, egyedül vannak és nem találnak vigaszt a villogó fényekben és a csengettyűszóban. 

website9.jpg

Nemrégiben a Nightwish egykori énekesnője elárulta: elsőként az O Come, O Come, Emmanuel című dalhoz készít videoklipet, amelyet pénteken fog bemutatni a nagyérdeműnek. E dal kapcsán legújabb Facebookos posztjában mesélt Tarja:

"Nem igazán ismertem a dalt, amíg nem hallottam Enya verzióját. Azonnal beleszerettem! Ennek a dalnak gyönyörű dallama van, és remélem, tetszenek majd azok az érzelmek, amelyeket megpróbálok majd közvetíteni vele. Határozottan ez az egyik kedvenc számom az új albumon! A felvétel közben repültem, és ellazultam. Ezért döntöttem úgy, hogy ez lesz az első kislemez, amely a Karácsony más aspektusát mutatja majd. Alig várom, hogy a karácsonyi koncerteken is elénekeljem!"

 

Igen különlegesnek ígérkezik tehát a kiadvány, amely november 17-től kapható lesz az üzletekben.

A lemez borítóját és teljes számlistáját itt tekinthetitek meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr412928981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása