Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Fernanda Lira: "Életem legnehezebb döntése volt, hogy kiléptem a Nervosából..."

2021. június 03. - Jurancsik Eszter

2010-ben alakult a thrash metalos Nervosa a brazíliai São Paulo-ban. A három lány -Fernanda Lira basszer/énekes, Luana Dametto dobos és Prika Amaral gitáros- három albumot adtak ki együtt, ezek sorrendben a Victim of Yourself (2014), az Agony (2016) és a Downfall of Mankind (2018) voltak. 

A hármas csillaga felfelé ívelt, éppen ezért sokkolta a formáció rajongóit Fernanda és Luana tavaly áprilisi bejelentése, miszerint elhagyják a zenekart. 

48e860ef677b4c18ef2e957a7c2c9609.jpg

Fernanda és Luana már nem tagjai többé a Nervosának, úgy döntöttek, elhagyják a csapatot. Ennek sok oka van, de az utóbbi 2 évben a Nervosa már nem volt a régi. Megpróbáltuk életben tartani a zenekart, mindannyian, kivétel nélkül. A legjobbat akarjuk a rajongóinknak, de így ez már nem lehetséges! Köszönetet mondunk mindenkinek, aki támogatta a bandát, sok szerencsét kívánunk!

adta hírül akkoriban az együttes. Nem sokra rá azonban Fernanda és Luana bejelentették: új bandát alapítottak Crypta néven, maguk mellé véve Tainá Bergamaschi-t és a svájci-holland Burning Witchesből ismert Sonia "Anubis" Nusselder gitárosokat. A magára maradt Prika Amaral sem tétlenkedett, négyfősre bővítette a Nervosát Mia Wallace-szal, Eleni Notával és Diva Satanicával, az új felállású Nervosa első albuma pedig januárban jelent meg, Perpetual Chaos címmel.

A Crypta egyébként már két dalt is megmutatott június 11-én érkező első lemezéről, amely az Echoes of the Soul címet kapta, a From The Ashest és a Starvationt.

 crypta-2021-e1613145487390.jpg

Fernanda most mesélt bővebben először egykori csapatából történő kilépéséről és az akkori érzéseiről egy netes magazinnak. 

Ez olyan, mint egy újjászületés. Tudtam, hogy el kell hagynom a Nervosát, mindannyian tudtuk, hogy ez lesz a legjobb döntés. Jobb volt megtenni ezt a lépést, amelyről tudtam, hogy mindenkinek csak jobb lesz.

- kezdte sorait az énekesnő, aki még tavaly felfedte: nem személyes problémák miatt döntöttek Luanával a távozás mellett.

Most már látjuk, hogy valóban ez volt a jó döntés. Mert a Nervosa továbbra is ott van, létezik, csináltak egy nagyszerű albumot, amit mindenki szeret. Nekünk is van albumunk, amit hamarosan kiadunk, és nagyon izgatottak vagyunk. Ez egy olyan lépés volt, amire nagy szükség volt, és most már örülök, hogy bevállaltam. De nem mondom, hogy könnyű volt. Határozottan ez volt életem legnehezebb döntése. Olyan fájdalmas volt, hogy amikor először gondoltam erre, azt mondtam: "Neeeeem, kérlek!" Még a gondolattól is megrettentem. És amikor végül úgy láttam, hogy készen állok a kilépésre, nagyon rosszul éreztem magam. Érzelmileg teljesen padlóra kerültem. 

fernanda-1-850x560.jpg

Az is kiderült: a Crypta ötlete már korábban felmerült, ez motiválta főleg, hogy megtegye ezt a nehéz lépést:

A Crypta már korábban megszületett - igazából ez eléggé motivált engem, hogy továbblépjek - a Crypta majdnem egy évvel azelőtt alakult, hogy elhagytam a zenekart. Úgy volt, hogy ez egy másodlagos projekt lesz, de végül, amikor minden megtörtént, nagyon megnyugtató volt, hogy a Crypta már ott volt. Ez könnyebbé tette a dolgokat, de egyben kemény is volt. Sok mindenen mentem tehát keresztül, de most már nagyon örülök, mindannyian boldogok vagyunk, valamint újra érezzük a motivációt és a kreativitást. De iszonyatosan kemény újjászületés volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5016580916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása