Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

2020-ra ígéri új albumát a Nightwish

Interjút adott Tuomas

2018. február 10. - Jurancsik Eszter

Tuomas Holopainen az elmúlt évben főleg a feleségével, Johanna Kurkelával és Nightwish-beli zenésztársával, Troy Donockley-val létrehozott Auri projekttel foglalkozott. A csapat lemeze márciusban érkezik, az első dalt, a Night 13 című szerzeményt pedig már láthattuk-hallhattuk.

05da0403-5560-40b3-91fb-6589b3e5ea4d.jpg

Tuomas most a Radiorocknak adott interjút, ahol nemcsak a tavaly alapított formáció terveiről beszélt, hanem kitért a Nightwishra is. 

A zenész elárulta: sokáig nem érezte, hogy Nightwish-dalokat kell írnia, egy kisebb alkotóművészi válságot élt át. Tény, hogy a 2015-ban napvilágot látott Endless Forms Most Beautiful címet viselő koronggal immár sokadik csúcspontját érte el az együttes karrierje, és az alapító-dalszerzőben felmerült a kérdés: merre és hogyan tovább?

"Az Endless Forms Most Beautiful lemezzel úgy éreztem, kiteljesedtünk, főként az utolsó számmal, a The Greatest Show On Earth-szel. Amikor elkészültünk az Auri albumával, adtam egy esélyt a Nightwishnak. És akkor a Mennyországban találtam magam. Az elmúlt négy hónapban csak a Nightwish dalaival foglalkoztam, hihetetlenül boldog és izgatott voltam. Visszatért az ihlet, amelyet már jó ideje nem éreztem. Hat dalt már megírtam. Ez az év a Decades turnéval fog telni, 2019 nagy részét pedig a dalok befejezése fogja elvinni. Stúdiózunk, és 2020-ra elkészül az új lemez. Korábban nem."

A videót megtekinthetjük a Youtube-on:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5413652438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása