Clémentine Delauney: "Az éneklés nem karrier, hanem az önkifejezés egy módja"

2024. augusztus 26. 22:27 - Jurancsik Eszter

448462883_18436803439016109_134527074541488682_n.jpg

Remekül teljesít a Visions of Atlantis új albuma, a július 5-én megjelent "Pirates II - Armada", amely a 2022-es "Pirates" folytatásaként jellemezhető. A zenekar most is turnézik a kiadvánnyal, néhány nappal ezelőtt pedig egy online metálmagazin interjút készített az énekeső Clémentine Delauney-vel, akit arról is kifaggattak, hogyan vált hivatásává a zene.

"Ez egy érdekes kérdés. Tudod, sokszor előfordul, hogy az ember sokáig csinál valamit, mielőtt rájönne, hogy tehetséges benne. Nálam is így volt ez az énekléssel. Már egészen kicsi koromban énekeltem, és ezt folytattam az iskolában is. Amikor tinédzser lettem, észrevettem, hogy a hangom változik, fejlődik, és kezd egyedi jellege lenni. Ekkor döntöttem úgy, hogy szeretnék énekórákat venni, hogy még jobb legyek. Ezért jelentkeztem a Fiatal Nemzeti Opera speciális, kamaszoknak szóló csoportjába. Pár évvel később egy metálzenekarban kezdtem énekelni. Bár klasszikus képzést kaptam, nagyon szeretem a metált is. De nem azért csatlakoztam a zenekarhoz, hogy metálénekes karriert kezdjek, hanem egyszerűen csak azért, mert élveztem. Ez egy módja volt annak, hogy kifejezzem magam."

Amióta a "The Deep & The Dark" 2018-ban megjelent, a Visions Of Atlantis minden kiadvánnyal egyre több figyelmet kapott, több koncertet adtak, több sikeres turnét bonyolítottak le nagyobb közönség előtt. Ám a banda magasra tette a lécet, különösen Clemi.

"Az én legnagyobb álmom az, hogy a koncertek show-jellege tovább fejlődjön. Szeretném, ha képesek lennénk a dalokat teljes mértékben színpadra vinni. Minden dalnak saját díszlete és effektjei lennének, és egy hatalmas show-t építenénk fel a semmiből. Michael Jackson ezt csinálta. Ő nagyon adott a látványra. Ezért kezdtünk mi is ebbe az irányba fordulni, és mindent beleadni."

Clémentine tőle szokatlan módon politikai nézeteinek is hangot adott az interjúban. Véleménye szerint több dolog is aggodalomra ad okot.

"Az európai választások eredményei tükrözik a jelenlegi politikai trendeket. A szélsőjobboldali pártok erősödése Európa-szerte aggodalomra ad okot, és a társadalom egyensúlyhiányára utal. Ez a polarizáció részben a politika és a közösségi média hatásának tudható be."

454209072_18446408521016109_6065402703224970547_n.jpg

"Emellett a klímaváltozás is globális veszélyt jelent, de ez nem mindig tükröződik a szavazási eredményeiben. Az emberek általában a személyes problémáikra koncentrálnak, különösen a pénzügyi kérdésekre. Amíg nem érzik közvetlenül az éghajlatváltozás hatásait, sokan úgy gondolják, hogy "ez nem az én problémám". A politikai színtéren, például a hazámban, Franciaországban a baloldali pártok próbálnak összefogni, ami tovább fokozhatja a széthúzást. A világban zajló események sokasága miatt nehéz egyetlen fő témára koncentrálni. Új megközelítésekre van szükség, például innovatív politikai formákra, amelyek képesek valóban hatákonyan kezelni ezeket a problémákat, és a megújuló energiaforrások fejlesztésére. Bár a helyzet bonyolult, még mindig optimista vagyok. Hiszek az emberi jóságban és abban, hogy az emberiség képes nagy dolgokra. Remélem, hamarosan eljön az idő, amikor ezt be is bizonyítjuk."

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr2118476089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása