Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Diana Leah: "A Delain olyan, mint egy család!"

2023. február 26. - Jurancsik Eszter

329676843_909167167085122_3773625592083972935_n.jpg

2022 augusztusában mutatkozott be a nagyérdeműnek a teljes átalakuláson átesett Delain új frontlánya, Diana Leah. Első közös szerzeménye a csapattal a The Quest and the Curse című felvétel volt, amelyet a Beneath, a Moth To a Flame és a Queen of Shadow követtek, majd február 10-én megjelent a "Dark Waters" című album, amelyen már Diana hangja hallható.

Egy német metal magazin készített interjút nemrégiben Diana-val, aki elmesélte, hogyan került a csapatba és milyen zenék vannak hatással a munkájára.

Hogyan került a Delain köreibe az énekesnő?

Éppen otthon, Olaszországban voltam, sétálni mentem. Ránéztem az Instagram-fiókomra és láttam, hogy jött egy üzenet Martijn Westerholttól. Először meg akartam győződni róla, hogy nem egy hamis profilról van szó - manapság rengeteg ilyen történik. Amikor rádöbbentem, hogy tényleg ő az, teljesen hihetetlennek éreztem a dolgot! Azt gondoltam: "Mi vaaan, ez most tényleg velem történik?!". Martijn elmondta, hogy megtalálta a YouTube-csatornámat - és már rajta is voltam azon énekesek listáján, akikkel fel akarta venni a kapcsolatot.

- emlékezett vissza Diana, aki arról is őszintén beszélt, hogy milyen érzések kavarogtak benne, amikor a zenekarhoz csatlakozott:

Soha nem könnyű, amikor egy együttes leváltja az énekesét, de legalább tudod, mi vár rád: összehasonlítanak az elődöddel, kritizálnak és negatív hozzászólásokat hagynak a közösségi médiában. De ez ezzel jár.

dianal.jpg

Az emberek nagy elvárásokkal fordulnak feléd. A lelki egészségem érdekében én elhatárolódom a közösségi oldalaktól, valamint folyamatosan emlékeztetem magam arra, hogy ki vagyok. Amit a gyűlölködők írnak rólam, nem fedi a valóságot. Én tudom, hogy ki vagyok és mit csinálok. Az emberek csak egy részemet ismerik, nincs velem személyes kapcsolatuk. Ezért megpróbálok nem ügyet csinálni abból, amiket írnak rólam. 

Hogyan csiszolódtak össze a banda többi tagjával?

Amikor még a meghallgatások zajlottak, Hollandiába repültem. Martijn meghívott és megkérdezte, hogy hajlandó lennék-e találkozni vele. Természetesen azonnal beleegyeztem. A fiúkkal Sander (Zoer, a formáció dobosa) házában eljátszottunk néhány számot akusztikus verzióban, együtt vacsoráztunk és rengeteget beszélgettünk, csak hogy lássuk, hogy emberileg mennyire jövünk ki egymással.

308191408_642462820584649_2517909199131449883_n.jpg

A zenei egyetértés mellett egymás megértése is nagyon fontos. Azonnal egy hullámhosszra kerültünk! Az is nagyon meglepett, hogy mennyire hétköznapi emberek. Mindannyian lazák és könnyű velük dolgozni. Ludovico ( Cioffi, a basszusgitáros) egy hónappal később csatlakozott hozzánk, de már vele is nagyon könnyű volt a munka az elejétől kezdve. Olyanok vagyunk, mint egy nagy család. Ez ritka! Nagyon jó barátok vagyunk, ugyanígy a színfalak mögött ténykedő stábtagokkal is ilyen viszonyban vagyunk. Mindannyian elképesztő humorérzékkel bírnak, rengeteget nevetünk. Minden alkalommal, amikor Hollandiába repülök, azt mondom, szükségem van egy arcmasszázsra, mert fáj az arcom a sok nevetéstől. (nevet) Ezért nagyon hálás vagyok!

Milyen zenék vannak hatással Diana munkásságára, kik inspirálják?

Az emberek meglepődtek, amikor a Delainhez csatlakoztam, hiszen a trance-ben nőttem fel. Romániában születtem, ott éltem 15 évig, Romániában pedig mindig is nagyon menő volt a trance és a dance műfaj. Kislányként mindig dance-t hallgattam a rádióban. Amikor 15 évesen Olaszországba költöztem, elkezdtem rockot hallgatni, így az elektronikus zene háttérbe került. Egy napon meghallottam Armin van Buuren Sharon den Adellel (Within Temptation) közös dalát, az In And Out Of Love-ot. Azt gondoltam: Sharon hangja egy trance számban??? Hát ez mennyei! Elkezdtem ismét elektronikus zenét hallgatni, különösen Armin van Buurent, imádom a stílusát. Rengeteg lemezlovas van, de nem mindenki csinál olyan zenét, mint ő! Az érdeklődésem révén találkoztam olyan emberekkel, akik ilyen zenét készítenek, ők küldtek nekem dalokat, és én énekelhettem azokban. Így indult az egész.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr4918058758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása