Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Készül a New Years Day eddigi legenergikusabb albuma

2022. szeptember 21. - Jurancsik Eszter

uzgiuiu.jpg

2019-ben jelent meg a kaliforniai New Years Day legutóbbi sorlemeze, az "Unbreakable", amely elődjéhez, a "Malevolence"-hez (2015) hasonlóan igen szép sikerekkel gazdagította a csapatot.

A napokban jelentette be a formáció, hogy dolgoznak új korongjukon, amely Ashley Costello énekesnő elmondása szerint az eddigi legenergikusabb anyaguk lesz, telis-tele élettel, de arról is beszámolt, hogyan élte meg a COVID-19 járvány időszakát.

Gyakorlatilag hat évnyi hardcore turnézás volt a hátam mögött - nyolc hónapig voltunk úton; soha nem voltam otthon a születésnapomon; állandóan hiányzott az édesanyám, hiányoztak a kutyáim. A COVID-pandémiát pihenésnek fogtam fel.

- kezde sorait.

Azt hiszem, pihennem kellett. Nem az a típusú ember vagyok, aki ezt magától megteszi! Valami természeti katasztrófának kell történnie ahhoz, hogy megálljak és kipihenjem magam. És ez meg is történt. Tehát nem kapkodtam el semmit. Hagytam, hogy az élet sodorjon. Meg is házasodtam. És most, már nincs olyan kapcsolatom, ami miatt dühös lehetnék, nem volt, ami inspiráljon. És így valami mást is megtaláltam, amit korábban soha, és ez egy olyan pozitív élmény volt, amit hosszú idő után először éreztem.

Mint ismeretes, Ashleyt 2020. január elsején eljegyezte párja Disneylandben. 2018-ban Jimmy Trigger, a We Are The Riot énekese kérte meg az énekesnő kezét, ám a jegyességnek vége lett, és Ashley Jered Boeving oldalán találta meg a boldogságot.

És hogyan haladt a zenekar a lemezfelvétellel?

Nem sietünk el semmit. Gördülékenyen mennek a dolgok. Nagyjából 30 dalt írtunk, de ebből talán hetet válogattunk ki. Válogatós vagyok, ami a zenét illeti. Korábban úgy mentek a dolgok, hogy >>Csináljunk egy lemezt és menjünk turnézni<<, ezúttal azonban nem kapkodtunk. És imádom az összes dalt. 

- mesélte a részleteket Ashley, az első kislemez pedig Hurts Like Hell címmel jelent meg még néhány hete, de mint a beszélgetésből kiderült, az együttes hamarosan újabb szerzeménnyel rukkol elő.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr9917936734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása