Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Elvált és babáját is elvesztette Ashley Costello - őszintén mesélt érzéseiről a New Years Day énekesnője

2024. április 10. - Jurancsik Eszter

19-surprising-facts-about-ash-costello-1698970864.jpg

Márciusban jelent meg New Years Day ötödik albuma, amely a "Half Black Heart" címet viseli, a Vampyre, a Secrets, az I Still Believe és a címadó dalokat pedig kislemezekként is megismerhettük.

Ashley Costello, a zenekar frontlánya ezúttal nem az albumról, hanem magánéleti válságáról mesélt egy metalmagazinnak. Az interjúban súlyos dolgokat osztott meg, kiderült, hogy egy váláson és egy vetélésen is túl van.

A csapat rajongói minden bizonnyal emlékeznek 2018 tavaszára, amikor is a We Are The Riot énekese, Jimmy Trigger fél térdre ereszkedett Ash előtt, ám ezt követően semmit nem lehetett tudni kettejükről, nem érkeztek hírek házasságkötésről. Mint kiderült, ennek az volt az oka, hogy kapcsolatukat valóban nem törvényesítették, ellenben 2020 januárjában már arról számoltunk be, miszerint Ashley összemelegedett egy Jered Boeving nevű úriemberrel, aki az év első napján Disneylandben kérte meg az énekesnő kezét, aki természetesen igent mondott, ám a házasság nem állta ki a nehézségeket.

Nem beszélek a nyilvánosságnak ezekről a dolgokról, tényleg. Le volt fixálva egy koncertünk a Rockville fesztiválra, amely egy csodás rendezvény, ahol a Mötley Crüe-vel és a Judas Priest-tel játszottunk volna. Tavaly az összes fesztivált, amelyekre hivatalosak voltunk, a Rockville-lel együtt végül le kellett mondanunk. Láttam a kommenteket, hogy 'A New Years Day megint lemondta a bulit.', 'Nem hiszem, hogy valaha még fellépnek.' vagy éppen 'Ők mindig lemondják a koncerteket?' Én pedig mindenképpen tisztázni akartam, hogy milyen okok húzódnak meg ezen döntések mögött.

- kezdte mondandóját Ash, majd kitért a szomorú részletekre.

newyearsday-mattakana-2024-2.jpg

Fogalmatok sincs, milyen komoly személyes csatákat vívtam meg tavaly nyáron. Meg kellett tanulnom, hogyan helyezzem előtérbe magamat és az egészségemet. Terhes lettem, majd elvetéltem. Ez hatalmas trauma volt, tesztek tesztek után, idegtépő, elhúzódó várakozás, Az egész nyaram ezzel a stresszel telt el! Aztán elváltam és egy másik államba költöztem. Annyi mindenen átmentem, és én csak el akarom érni az embereket, és elmondani nekik, hogy fogalmunk nincs arról, hogy az általuk bálványozott művészek milyen dolgokon mennek keresztül! Mi is emberi lények vagyunk, akik olyan harcokat vívnak meg, amelyekről te semmit nem tudsz! Ám mindez jó lecke volt számomra, ugyanis soha nem magamat helyeztem előtérbe. Ez viszont most mindent megváltoztatott.

Az énekesnő nem először élte meg a babára vágyó nők rémálmát - 2019 folyamán elmondta: 2015-ben, miközben a csapat "Malevolence" című lemezén dolgozott, Ashley várandós lett akkori párjától, ám elveszítette a babát, ráadásul két héttel a tragikus eseményt követően az illető meg is csalta őt.

Úgy terveztem, hogy a mostani terhességem alatt dolgozni fogok, hét hónapos várandósan az In This Momenttel és az Ice Nine Kills-szel mentünk volna turnézni, Imádtam az ötletet, noha biztos voltam abban, hogy kissé nehéz lett volna. Mindenki benne volt, mindenki támogatott. És egyszer csak az egész semmivé lett... Az élet megadja, amire szükséged van, és elveszi, amit el kell vennie. Visszatekintve, minden úgy történik, ahogy kell, még akkor is, ha ez mindig szívás. Fontos, hogy a rockvilágban legyen eg női közösség, akikkel az igazán női dolgokról tudsz beszélgetni.

Házassága tönkremeneteléről eképpen mesélt:

Nehéz volt egy házasságot életben tartani, miközben egy zenekarban dolgozol egy olyan emberrel, aki talán nem az iparból való, és nem feltétlenül ért meg. Mindig is azt mondtam, hogy nem randizok olyannal, akivel együtt is dolgozom. Olyannal akarok járni, aki teljesen más területen ténykedik. Persze ennek is megvoltak a maga hátrányai, mert a másiknak kicsit nehéz volt megértenie téged.

new-years-day_louder-than-life_ah-9346-1024x576.jpg

Én pedig nagyon barátságos ember vagyok. Mindig is a fiúk közé tartoztam, hiszen mindig is zenekarok tagja voltam. És ez egy kicsit nehéz lehet egyeseknek, akik talán nem értik, hogy mi az a bajtársiasság, miközben úton vagy, meg ilyesmi. Tehát mindenképpen nehéz. Nagyon megértő ember kell hozzá, vagy valaki, aki a zeneiparban dolgozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr1618377137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása