Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Jen Majura: "Még mindig sokkos állapotban vagyok..."

2022. június 22. - Jurancsik Eszter

unnamed-2-1-1.jpg

Május 21-én nem kis megdöbbenést okozott az arkansasi Evanescence rajongótáborának a hír, miszerint a csapatot 2015 óta erősítő Jen Majura távozik a fedélzetről. 

Mint az kiderült, a német születésű gitáros lány nem saját akaratából hagyta ott Amy Lee-t és a fiúkat, azonban a zenekarral történt szakításról eddig egyik fél sem nyilatkozott - mostanáig. Jen ugyanis a The Haunted gitárosának, Ola Englundnak mesélt kiválásának körülményeiről.

Még mindig sokkos állapotban vagyok. Olyan, ez, mintha hat év házasság után elválnál.

- kezdte sorait Jen.

Ismertek engem, mindig megpróbálom minden helyzetben megtalálni a jót, szóval minden nap, lépésről lépésre - még nem vagyok teljesen jól -, de minden nap találok apróságokat, amelyek jobb kedvre derítenek. Épp a lakásomat takarítottam, amikor felhívtak. Először azt gondoltam, hogy 'Ez most egy rossz vicc?' Emlékszem, miután letettem a telefont, csak feküdtem ott a padlón és bámultam a plafont, és azon tűnődtem, hogy mégis mi lehet ez. A bőröndömre néztem, amit már elkezdtem pakolni, mert két hét múlva útnak indultam volna, és nagyjából az év végéig tartott volna a turné.

A zenészlány elárulta azt is: kilépése után szinte azonnal ajánlatokat kapott más zenekaroktól, de most nem szívesen ugrana bele egy újabb "házasságba", ahogy ő fogalmazott. Természetesen felméri a lehetőségeket és később örömmel csatlakozna egy bandához, de most még nem szeretne semmit elsietni.

evanescence2016band_638.jpg

Őszintén szólva, most magamra és a zenére szeretnék koncentrálni. Újra kapcsolódni szeretnék önmagamhoz, újra érezni, játszani, hallani akarom a zenét. A tervem egyelőre az, hogy megírjam a harmadik szólóalbumomat.

Természetesen nem kerülhette el a kérdést arról, hogyan érez egykori csapatával kapcsolatosan, amelyre így válaszolt:

Megbántva érzem magam. Fáj, és még mindig ebben a homályos zavarodottságban vagyok, hogy 'Mi is történt?' De lassan kezdek magamhoz térni. Nem lenne igaz, ha azt mondanám, hogy már teljesen rendben vagyok. Ez az egész nagyon nehéz, de napról napra haladok előre, és apró dolgokkal teszem szebbé az életemet.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5617864599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása