Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

7 dolog, amit talán nem tudtál Floor Jansenről!

Érdekes dolgok a Nightwish frontasszonyáról!

2020. április 10. - Jurancsik Eszter

Ma jelent meg a Nightwish visszatérő lemeze, amelyre öt évet kellett várni a fanoknak - a korong a Human :II: Nature címet kapta.

A zenekar holland énekesnője, Floor Jansen nemrégiben beteg volt, gyanúja szerint a most tomboló koronavírus fertőzte meg, ám sikeresen meggyógyult - ennek örömére a Kerrang! magazinnak elárult 7 titkot magáról, amit talán nem is tudtál.

1. Odavan a lovakért

"Nagybátyámnak voltak lovai, amikor gyerek voltam, és megígérte, hogy egy nap nekem is lehet egy lovam. Majdnem teljesült a vágyam, de végül a szüleim nem egyeztek bele. Szomorú voltam, de azt megengedték, hogy órákat vegyek egy lovasiskolában. Most Svédországban élek, és újra elkezdtem lovagolni - a természetes lovaglásnak nevezett megközelítést preferálom, amely a lóval folytatott kommunikációsra alapul."

2. Az újrahasznosítás megszállottja

"Fontosnak tartom a bolygó védelmét - Freja, a kislányom mosható pelenkákat kap, és megpróbálunk spórolni a vízzel is. Újrahasznosítunk mindent, amit csak tudunk, és saját zöldségek termesztésével próbálkozom, noha egyszer egy mezei nyúl ellopta a káposztámat (nevet)."

3. Egyedi tervezésű ruhákat visel

"Több mint hat láb magas vagyok (183 cm), és bár nem vagyok óriás, nem igazán illenek rám a >>rendes<< ruhák. A színpadi ruháim minden darabja egyedi tervezésű. Ez drága, de fontos."

39069479_1451896561621057_7790080281255346176_o-e1555262955920.jpg

4. Többször költözött a zongorája is

"2003-ban vettem egy zongorát, és eddig nyolcszor velem együtt költözött. A zongora mozgatása nem a legkönnyebb, de most már megtaláltuk a helyünket a világban, így remélhetőleg állandó helye lesz. Holland vagyok, aki egy finn zenekarban énekel, albumot készítettem Norvégiában és egy svéd felesége lettem - sokat költöztem."

5. Jó úszó

"Úgy érzem, a gyermekkorom nagy részét >>víz alatt<< töltöttem. Mindig is szerettem a vizet, és az úszás iránti szeretetem korán megmutatkozott. A tóparti fürdőzés Svédországban nagyon élvezetes."

5d5fd06e14f5cd4e76c80b5a_bestezangers-floorjansen.jpg

6. Szereti a dzsipeket

"Lehet, hogy ez nem igazán felel meg annak a képnek, ami én vagyok. Vidéken élve valóban szükségünk volt egy nagyobb kocsira, de hogy őszinte legyek, már gyerekkorom óta szerettem volna egy ilyet. Régebben egy Honda Civic-em volt, és volt más biztonságos autóm is."

7. Túl sokat olvassa a közösségi médiát

"Szociális médiának hívják, de semmi köze sincs a szó eredeti jelentéséhez. Online erőltetnek mindenféle szart az arcunkba. Remélem, hogy ez mind a civilizációs folyamat része, és hogy végül megtanuljuk egymást ugyanolyan tiszteletben tartani az interneten, mint szemtől szemben."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr10015603216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása