Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Anette Olzon: "Nem szeretem a hosszabb turnékat!"

Visszaemlékezett a Nightwish-ban töltött éveire az énekesnő

2019. december 28. - Jurancsik Eszter

Anette Olzon háza táján nagy a pörgés, hiszen The Dark Element nevű csapata mellett újabb projekt részese lett: Allen/Olzon elnevezés alatt nem mással egyesítette az erejét, mint Russell Allennel. Az amerikai énekes a Symphony X frontembereként vált ismertté, de nevét adta az Adrenaline Mobhoz is. 

Nemrégiben a PowerThornak adott interjút az énekesnő, aki mesélt a zenészélet kellemetlen oldaláról is, mint például a hosszú turnék. Elárulta: a Nightwishban töltött 6 év alatt nehezen szokta meg az utazásokat. 

nightwish-anette-olzon-28970657-2560-1707.jpg

Anette még a Nightwish énekesnőjeként, 2007-ben

"Bár szórakoztató a turné, de nagyon nehéz is. Például nem tudtam rendesen aludni a turnébuszon, ezért vagy sört ittam vagy altatókat szedtem."

- kezdte nevetve a svéd csillag, majd így folytatta:

"Manapság nemigen megyek sehová, hiszen sok helyet láttam. Emlékszem, sokszor volt, hogy felébredtem, és nem is tudtam, melyik országban vagy városban vagyok. Ez nagyon félelmetes volt. Sokszor megtörtént, hogy felriadtam és megkérdeztem magamban, >>Hol vagyok?!<< Janival, a The Dark Elementtel másképp működnek a dolgok. Azt mondjuk: >>Csináljunk két bulit és menjünk haza!<<

anette_2.jpg

Ezt sokkal jobban szeretem! Ráadásul a hosszabb turnék során lebetegedhetnek a zenészek, de meg kell csinálnod a koncertet, még akkor is, ha influenzával küzdesz. Betegen viszont nem tudod a legjobbat nyújtani! Ha csak pár koncertet csinálsz, kevesebb az esélye, hogy lerobbansz, és így a maximumot tudod nyújtani a közönség felé is."

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr815368822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása