Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Régi emléket fedett fel Anette Olzon

Az Invincible című dal történetéről mesélt

2018. február 01. - Jurancsik Eszter

A The Dark Element frontasszonya 2014-ben adta ki első szólólemezét Shine címmel, másfél évvel a Nightwish-ból való kényszertávozását követően. Ennek kapcsán egy korábbi posztban mesélt a Moving Away című szerzeményéről, amelyet édesanyjának írt - az énekesnő édesanyjánál ugyanis pont az album felvételei alatt diagnosztizálták a retteget kórt, a rákot. 

the_dark_element_anette_olzon.jpg

Most az Invincible című dal kapcsán nosztalgiázott Nettie. A 46 éves svéd csillag e számot legidősebb fiának, az idén 17. évét töltő Seth-nek írta. A megható dalszöveg kapcsán a dalos pacsirta elárult egy titkot:

"Ezt a dalt a legidősebb fiamnak, Seth-nek írtam. Arról szól, hogy vágytam rá, de évekig nem tudtam teherbe esni. Rengeteg szenvedés, egy műtét és egy kemény terhesség után azonban megszületett a fiam. Amikor a karjaimban tarthattam, határtalanul boldog voltam. És legyőzhetetlennek érzem magam, Seth-et, Nemót és Miót is. Ők a szemem fényei!"

A dalt meghallgathatod itt: 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8913623194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása