Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Ashley Costello és a zene

A New Years Day énekesnője a Teamrocknak mesélt kedvenceiről

2016. november 24. - Jurancsik Eszter

A New Years Day 2005-ben alakult, és bár már csak a vörös és fekete hajú énekesnő maradt az eredeti felállásból, a csapat népszerűsége nem csappant meg. Most Ashley kedvenc előadóiról és élményeiről mesélt.

Kiderült például, hogy Ash már középiskolásként fellépett akkori együttesével Kaliforniában, egy, ma már nem üzemelő kávéházban, ahol főleg a No Doubt coverjeit és persze saját szerzeményeiket adták elő -utóbbiakról az énekesnő azt nyilatkozta, hogy egyenesen szörnyűre sikeredtek. 

tumblr_o0l7igww1v1uz9h7lo1_1280.png

"Ilyenek voltak a szövegekben, hogy >>nem akarok iskolába menni, videojátékozni akarok a szobámban<< és hasonlók. De valahol el kellett kezdeni!" 

- kezdte nevetve Ashley, majd folytatta:

"A legelső koncert, amire elmentem, Alanis Morissette egyik fellépése volt. Édesanyámmal és a nővéremmel mentem a bulira és nagyon élveztem! Akkor döntöttem el, hogy énekesnő leszek. Alanis Jagged Little Pill című lemeze a mai napig nagy kedvencem! 12-13 éves lehettem, amikor felfedeztem magamnak Marilyn Mansont, Alice Coopert, a Blondie-t, David Bowie-t és a The Cure-t. Szinte csak őket hallgattam egy időben! Akit még imádok, az Gwen Stefani. Ez a nő nem öregszik!"

Őszintén mesélt a banda első turnéjáról is, amely 2005-ben zajlott le:

"Őszintén megmondom, az első turnénk nagyon rossz volt. Kis helyeken játszottunk, alig fértünk el. Volt olyan, hogy az egyik gitárosunk leesett a színpadról, mert az annyira kicsi volt. Ám volt egy Harpos nevű hely Detroitban, ahol nagyon jól éreztük magunkat."

- zárta gondolatait az énekesnő.

A New Years Day legutóbbi albuma egyébként Malevolence címmel, 2015 októberében jelent meg.

Forrás: Teamrock.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr7411994998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása