Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Sokoldalúnak ígérkezik Alissa White-Gluz szólóalbuma

2023. július 13. - Jurancsik Eszter

355134667_825364138949813_6164045479632283397_n.jpg

Jó ideje, egészen pontosan hat éve dolgozik szólóalbumán Alissa White-Gluz. Az Arch Enemy frontasszonya egy tavaly márciusi interjúban elmondta: a kiadvány igen súlyos lesz, de tudni lehet azt is, hogy csapattársa, Jeff Loomis is segít a munkálatokban, de párja, Doyle is támogatja.

Nemrégiben újfent a készülő újdonságról mesélt egy interjúban, amelyből az is kiderült: sokféle elem megtalálható lesz a korongon.

Előszeretettel alkalmazom a különböző technikákat, éppen ezért szeretek olyan zenét írni, ami progresszív és helyet kap benne a kísérletezés is. A szólólemezemen lesz hörgés, lágy ének, black metal, operás elem és jazz is. Az igazi hangom amúgy is leginkább a jazz-es és blues-os vonalon mozog.

- kezdte sorait az énekesnő, aki még nem tudja, mikor lát napvilágot a számcsokor.

2016 szeptemberében szerződtem le egy albumra a Napalm Records-szel. Akkor sokan azt hitték, hogy már kész van a lemez, pedig még sehol nem tartottam. Aztán az Arch Enemyvel turnéztam egészen 2020 végéig.

304682839_10151844331734984_683268797096068405_n.jpg

Most már tényleg kész van, hiszen sokat voltam otthon, volt időm a dalokkal foglalkozni. Fantasztikus, imádom! Azonban nagyon óvatosnak kell lennem, mikor adom ki az albumot. Biztos akarok lenni abban, hogy megkapja a kellő figyelmet. Jeff írt néhány riffet az albumomra. Én is gitározom, de nagyon rosszul, az én terepem elsősorban az éneklés és a dalszövegírás. Mások is segítettek még, de az ő nevüket azonban még nem árulnám el. Kemény lemezt készítettem, de nem tudnám műfajilag behatárolni, csak annyit mondhatok, hogy nagyon őszinte lesz. Pontosan olyan, amilyen én vagyok, és remélem, hogy másoknak is tetszeni fog!

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr6718166310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása