Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Mariangela Demurtas: "Továbbra is zenélni fogok!"

2022. szeptember 19. - Jurancsik Eszter

mariangela-demurtas-6.jpg

Tegnapelőtt jelentette be a norvég Tristania, hogy befejezik működésüket. A zenekar 2019-ben még arról tájékoztatta a fanokat, hogy új nagylemez van készülőben - utolsó albumuk a 2013-ban, "Darkest White" címmel jelent meg, amely a harmadik korong volt Mariangela "Mary" Demurtas énekesnővel, aki 2007-ben váltotta Vibeke Stene-t a mikrofon mögött.

A csapat indoklásában nem személyes ellentétek szerepelnek a feloszlás okaként, hanem az egyik tag családjában felmerült súlyos betegség. Így minden tervük - beleértve egy, a közeljövőre tervezett dél-amerikai turnét - kútba esett. 

1584_2.jpg

Most Mariangela, a formáció volt énekesnője jelentkezett be Facebookján, amelyben köszönetet mond a rajongóknak és terveiről is szót ejt.

Köszönöm a kedvességeteket és a szereteteket! Sok üzenetet kaptam tegnap és szeretném volna megköszönni a csodálatos támogatást. Örülök, hogy sokan őrzitek a zenekar emlékét és a jövőben is hallgatjátok a lemezeinket, hiszen a zene mindig megmarad! Hálás vagyok a Tristaniával töltött csodálatos időkért és a lehetőségért, hogy sok fantasztikus embert ismerhettem meg, beutazhattam a világot és nagyon különleges pillanatokban lehetett részem. A nagyszerű emlékek mindig velem maradnak.

- kezdte sorait Mary, majd eképpen folytatta:

Azt azonban tudnotok kell, hogy a Tristania feloszlása nem befolyásolja a zenei tevékenységünket. A zenekar minden tagja számos különböző projektben vesz részt, és mindannyian nagyon hálásak vagyunk a követésetekért. Ami engem illet, sosem álltam le a zenéléssel, a Tristaniával közös második albumom, a "Darkest White" után, pontosan 2013-2014-ben írtam egy szólóalbumot, az "Elsewhere"-t , majd 2016-ban elindítottam egy új projektet Ardours néven, utóbbival 2019-ben két albumot adtam ki, a "Last Place On Earth"-t , 2020-ban egy EP-t "Eu4ia EP" és 2022-ben egy újabb albumot "Anatomy Of A Moment" elnevezés alatt, mindezt a Frontiers Recordsnál. Az elmúlt években volt néhány nagyszerű együttműködésem és közreműködésem más művészekkel is.

3008423-1102486168-533fu.jpg

Idén, év elején kiadtam egy szóló EP-t "Dark Ability" címmel, és júliusban színpadra vittem a projektemet.
Ebben a hónapban a Ricardo Gordo-val fogok fellépni egy különleges estén, ahol először énekelek portugál nyelven. Csak azt akartam, hogy tudjátok, mindig zenélni fogok, és harcolni fogok azért, hogy a tevékenységemet tovább folytathassam, aktív leszek, ez nem könnyű dolog, bár keményen dolgozom és szabad szellem vagyok, nem számít, milyen nehéz az élet néha, én mindig kihozom magamból a legjobbat! Itt az ideje továbblépni, kérlek tartsd meg Tristaniát a szívedben, csekkold a többi zenémet és ne félj követni az új projektjeimet vagy csatlakozz a Patreonomhoz az exkluzív tartalmakért! 

Hamarosan találkozunk!

Mary

Az olasz származású énekesnő Szardínia szigetén született 1981. november 4-én és zenén nőtt fel, már kamaszként próbálgatta hangját különböző együttesekben. A főiskola befejezése után Milánóba költözött és spanyol nyelvet kezdett tanulni, a Tristaniához való csatlakozása pedig meghozta az elismerést számára. Férje a Moonspell gitárosa, Ricardo Amorim, akivel 2015 óta házasok, 2017-ben megszületett Lorenzo nevű fiuk. A kis család a zenész szülővárosában, Lisszabonban él.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr2117934844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása