Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Lzzy Hale: "Mindig az igazságot mutatom a rajongók felé."

2022. július 08. - Jurancsik Eszter

lzzy-hale-singing.jpg

A pennsylvaniai Halestormot vezető Lzzy Hale mindig nyitott és közvetlen volt rajongóival. Nemrégiben például elmondta: nem fog bocsánatot kérni senkitől azért, mert biszexuális, illetve sokáig titkolnia kellett orientációját, hiszen egy félig keresztény háztartásban nőtt fel.

Nemrégiben 95.5 KLOS rádióállomás vendége volt a karizmatikus frontasszony, aki ismét elárult magáról néhány titkot. Elmondta: soha nem rejtőzött el semmilyen fátyol mögé, mindig önmagát adja.

Úgy gondolom, minél nyitottabb és őszintébb vagyok a követőimmel és azokkal, akik csak most kezdenek követni, annál kellemesebben csalódnak bennem. Soha nem akartam valami fátyol mögé elbújni, vagy valami furcsa eszme mögé, hogy 'én tökéletes ember vagyok' vagy hogy 'én mindent tudok.' Nehéz megtalálni az igazi énedet, és nehéz megtalálni a módját annak, hogy önmagad legőszintébb verziója légy, különösen, amikor felnősz. Sokszor tudjuk, hogy mások vagyunk, de azt nem tudjuk, hogy miért, vagy hogy minek nevezzük magunkat, vagy hogy egyáltalán szükségünk van-e erre a címkére.

- kezdte sorait Lzzy, aki csapatával nemrég adta ki új albumát "Back From The Dead" címmel, amely telis-tele van olyan dalokkal, amelyek az önismeretet veszik alapul. 

Fontos volt számomra, hogy ezt mindenkinek megmutassam, mert sokat beszélgettem olyan fiatalokkal, akik éppen a helyüket próbálják megtalálni ebben a világban, és felfedezni a szupererejüket; azt, hogy mi az, ami megkülönbözteti őket. 

118525053_3747130758650244_4989560092631848682_n.jpg

Fontos számomra az is, hogy ezt afféle forrásként mondjam el, hogy "Hé, én még mindig itt vagyok". Túléltem. Büszke lehetek mindenre, ami vagyok - a világos és a sötét, a furcsa és a nem furcsa, a nagy, a kicsi, a hangos, a csendes - és ha én megtalálom az utamat, akkor te is megtalálhatod. Így próbálok valami jót tenni a világban. 

- zárta sorait.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr7417877793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása