Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Az Arch Enemy új dalairól mesélt Alissa White-Gluz

2022. május 09. - Jurancsik Eszter

271237332_10151771399214984_4200144652885878515_n_1.jpg

Július 29-én jelenik meg az ősz folyamán Budapestre látogató Arch Enemy tizenegyedik sorlemeze, a "Deceivers". A lemezről bemutatásra került három dal is, a Deceiver, Deceiver, a House Of Mirrors és a Handshake With Hell

Az énekesnő Alissa White-Gluz - aki nemrég bejelentette, hogy elkészült szólóalbumával is - most az eddig megjelent dalok témáit vesézte ki a Louder Sound nevű magazinnak.

Az első kislemez a Deceiver, Deceiver volt tavaly októberben, amelyben a csalás, az átverés a központi téma.

Úgy gondolom, hogy ez egy olyan téma, amellyel sokan tudnak azonosulni. Valószínűleg ez az az érzelem, ami a leghosszabb ideig megmarad benned az életed során. A csalás a bizalom elárulása, a bizalom pedig egy értékes dolog, amit nagyon nehezen adunk. Ez egy elég komoly érzés, jó téma a metal zenében. Tényleg bele tudod mélyeszteni a fogaidat és kihozhatod belőle az agressziót is.

A következő szerzemény a House Of Mirrors címet viselte, amelyről az énekesnő így mesélt:

Ebben a dalban az otthon fogalmát kutatom. A dalszövegeket egyébként a járvány kezdetekor kezdtem el írni, amikor mindenkinek otthon kellett maradnia. Hirtelen az otthont nem egy jó dolognak éreztem, inkább valami börtöncellának. Azon kaptam magam, hogy többet nézek a tükörbe, ami elég furcsa volt. 

Ekkor kezdtem elemezni saját magamat. "Társaságot keresek? Miért vagyok most olyan magányos?" Volt egy visszatérő rémálmom, ami a következő volt: a házban, ahol élek, találtam egy titkos ajtót, és az a ház egy teljesen más részébe vezetett, lépcsőkkel és olyan szobákkal, amelyek létezése fizikailag lehetetlen volt.

Szóba került az új lemez készítésének folyamata is:

2021 nagyon érdekes év volt. El kellett utaznom Michaelhez [Amott, a csapat gitárosa Németországban él], hogy befejezzem az éneksávok felvételeit, aztán el kellett jutnom Dániába, Jacob Hansen producer stúdiójába, de a kanadaiaknak tilos volt Németországba repülniük. Elmentem hát Németországba, de nem tudtam, hogy beengednek-e.

bf1866b33aa67b1a3468d017a7367f9f.jpg

Sokat gondolkodtunk, hogyan oldjuk meg a helyzetet, amit a covid-járvány nehezített, végül egy teljes évig Európában maradtam. Nem akartam messze maradni a zenekar központi helyétől, ami Svédországban van, ezért Dél-Németországban kibéreltem egy házat és egy autót. Ott alakítottam ki egy stúdiót és fejeztem be a szólólemezemet is.

- zárta sorait, azonban azt még nem tudni, hogy a szóban forgó korong mikor kerül boltokba.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr6817827441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása