Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Tarja: "Nem harcolhattam az univerzummal"

2022. április 08. - Jurancsik Eszter

tarja_print_2_2048x20482.jpg

Napjaink egyik legproduktívabb metál-előadója Tarja Turunen, aki nemrégiben elárulta, hogy ismét mentorkodik a finnországi The Voice tehetségkutatóban, emellett új lemeze készítésébe is belekezdett, és ha ez még nem elég, Outlanders nevű projektjével is már három dalt adott ki (Closer To The Sky, The Cruellest Goodbye, World In My Eyes).

Mint ismeretes, a Nightwish egykori frontasszonya sokáig argentin férjével, Marcelo Cabulival élt a férfi szülőhazájában - csaknem 12 évig, ott született meg kislányuk, Naomi is, 2012 nyarán. 2017-ben költöztek Spanyolországba, hiszen Tarja legtöbb koncertjét Európában adja, és így Finnországban élő családjához is közelebb lehet.

Többször kifejtette, hogy a latin-amerikai ország megadta számára a szabadságot, nem igazán hiányzik neki a finn klíma sem a hideg telekkel és a depresszióval, most pedig egy friss interjúból az is kiderült: az énekesnőnek hiányoznak az argentin fanok, ám nem sokat kell várnia, hogy újra találkozhasson velük, hiszen április 22-én Buenos Airesben ad koncertet.

Hiányoznak az argentin rajongóim. Hiányoznak az ottani barátaim, az ételek és az érzés, hogy ott vagyok. Végre találkozunk ilyen hosszú idő után, ezért nagyon izgatott és boldog vagyok!

- örvendezett Tarja, aki ismét kitért arra, hogyan élte meg az elmúlt két évet élő fellépések nélkül. Korábban elárulta: először komolyan kétségbe esett, aztán megtalálta azt, ami ihletet adott számára. Miközben gyerekkori fotóit nézegette az első karantén alatt, elhatározta, hogy könyvet ír eddigi életéről - a mű 2021 novemberében, Singing In My Blood címmel került boltokba, rengeteg érdekes történet és soha nem látott fotók töltik meg a kiadványt, valamint e kötetben fedte fel az énekesnő, miszerint 2018-ban agyvérzése volt, és felépülését követően kezdte el írni legutóbbi albumának, az "In The Raw"-nak a dalait, mintegy terápiaként.

Azonban a koncertek hiányáért bőven kárpótolta családja közelsége.

Természetesen boldog voltam, hogy otthon lehetek a lányommal és a férjemmel. Annyi éven át voltam sokszor hónapokig távol tőlük! De a karantén kezdete lelki szinten sokként ért, és a testem nem értette, mi történik. Krónikus gyulladások lepték el a szervezetemet, furcsa volt, hogy hirtelen le kellett állnom a munkámmal, a szenvedélyemmel, a zenével. A testem érezte ezt. Egyszer csak úgy döntöttem, hogy nem tudok harcolni az Univerzum ellen, elkezdtem új dalokat írni és zongorázni, noha hosszú hónapokig hozzá sem értem a hangszerhez. Kreatívabbnak éreztem magam, de időbe telt, amíg a testem is meggyógyult.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8417801071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása