Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Tarja: "Élvezem, hogy senki nem mondja meg, mit tegyek!"

Karrierjéről mesélt az énekesnő

2019. január 16. - Jurancsik Eszter

A 41 éves Tarja Turunen minden kétséget kizáróan napjaink egyik legsikeresebb metál-szólóművésze. A 2005-ös, Nightwishból való kirúgását követően hihetetlen szólókarriert csinált, noha a csapat rajongói közül sokan lehúzták a finn szépség szólóanyagait, mondván, hogy "ez nem Nightwish..."

De hősnőnket ez cseppet sem izgatta, sorra aratja a sikereket szólóénekesként, lemezeit imádják rajongói, hovatovább sokak szerint a szoprán szépség jóval túlszárnyalta egykori együttesét. 

A Ghost Cult magazin kapta nemrég mikrofonvégre Tarját, aki szólókarrierjéről mesélt lelkesen, de elárulta azt is, hogyan kezeli a turnézással járó kényelmetlen dolgokat.

tt_2.jpg

"Énekes vagyok és a mai napig rengeteget gyakorolok, dolgozom a hangomon. Ez sosem ér véget! Már nem huszonéves kiscsaj vagyok, hanem elmúltam negyvenéves, néha adódnak fizikai problémák. Folyamatos felkészülés a titka mindennek."

- kezdte az énekesnő, aki igyekszik bebizonyítani, hogy az idő múlása nem foghat a hangján.

"Őszintén szólva, fizikailag és hangilag is remekül érzem magam!"

(nevet)

"Az életben bekövetkező tapasztalatok benned maradnak, és enélkül nincs is értelme az egésznek! Hihetetlen egy utazás ez, persze tudom, hogy messze nem vagyok tökéletes, noha próbálok az lenni. Perfekcionista vagyok. Amikor énekelek, >>ott kell lennem<<, hiszen a közönség ott áll előttem. Kemény munka. Bizonyos értelemben megbocsátottam magamnak, hiszen én is emberből vagyok."

- elmélkedik Tarja, aki azt is elárulta: megtalálta az egyensúlyt a munka és a magánélet között. Az énekesnőnek van egy hatéves kislánya, Naomi, akit sokszor magával vitt a turnékra, férjével, az argentin üzletember Marcelo Cabulival pedig 2000 óta alkotnak egy párt, esküvőjüket 2003-ban tartották. 

Kitért nyáron megjelent DVD-je, az Act II körüli munkálatokra is.

tt2_1.jpg

"Rengeteg munka volt benne. Az emberek többnyire azt gondolják, egy élő lemez készítése nem vesz igénybe annyi időt, mint egy stúdióalbum felvétele. De nekem ez a DVD legalább annyira fontos, mint bármelyik lemezem! Az Act II elkészítése hónapokig tartott. A zene, majd a videók szerkesztése, de imádtam dolgozni rajta. Bár néhányszor gyűlöltem a ráncaimat az otthoni kibaszott nagy képernyőn!"

- nevet fel az énekesnő, akiről köztudott, hogy rendkívül kritikus, a teljesítményével és a hangjával szemben is.  Mint elmondta: élvezi, hogy senki nem mondja meg neki, mit mikor csináljon.

Természetesen a készülő új albumról is mesélt Tarja - korábban annyit elárult: sötétebb és keményebb lesz, mint a 2016-os The Shadow Self.

Nagyon sok dalt írtam, dolgozom a szövegeken és szeretném idén kiadni az új lemezemet!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8514566982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása