Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Simone Simons: "Nő vagyok, de nem mindig viselkedek nőként."

A TeamRock interjúja Simone-nal

2018. február 07. - Jurancsik Eszter

A holland Epica 15 éve képviselteti magát a metál színterén. Iskolapéldája a csapat annak, hogyan lehet lemezről lemezre fejlődést bemutatni, kiaknázni a kreativitást, valamint újra és újra elnyerni a rajongók szívét. 

A banda hangja és arca a 33 esztendős Simone Simons, aki szinte a közönség szeme láttára érett kislányból nővé . Az Epica első albumának, a The Phantom Agony-nak megjelenésekor még csak 18 éves volt, és ahogy egyszer megemlítette, hogy 15 évvel ezelőtt mindenféle őrültségre kapható volt, most pedig felelősségteljes anya. 

A legtöbb figyelem a zenekarban rá szegeződik, ezért nincs könnyű dolga. A TeamRock interjújában sokmindent elárult magáról.

814b8f79-7813-4e93-8a6b-1fb74f426e5b.jpg

"A rock mindig is férfiorientált műfaj volt. A mai napig kapok ilyen beszólásokat, hogy >>Micsoda csöcsök és segg!!!<<, disznó vicceket kiabálnak nekem, de már megtanultam kezelni. Az elmúlt években megtanultam, hogyan működik a férfiagy. Egyszer egy srác rácsapott a fenekemre, én megfordultam, ráordítottam és majdnem az arcába haraptam! A humorérzékem rengeteget segített később az ehhez hasonló helyzetek kezelésében."

- kezdte nevetve az énekesnő, majd így folytatta:

"Imádom a divatot, szépségápolási és sminkblogom is van, nem számítanak arra az emberek, hogy mocskos szám van. Nő vagyok, de nem mindig viselkedek nőként."

Simone kisfia, Vincent idén lesz ötéves, a kisfiú édesapja a Kamelot billentyűse, a félig magyar származású Oliver Palotai, akivel az énekesnő 2004 óta él együtt, 2013 decemberében, Vincent születése után két hónappal össze is házasodtak. Jelenleg Stuttgartban él a család. 

"Sokszor vittem a fiamat fesztiválokra. Ő már érti, hogy sokat kell úton lennem, azt mondta: >>Anya, én tudom, hogy így keresed a pénzed<<, és Oliverrel igyekszünk megoldani, hogy minél több időt tölthessünk vele."

nevtelen_4.jpg

Simone nem szereti a "female fronted metal" kifejezést.

"Nemcsak énekesnők vannak jelen a metálban. Vannak nagyszerű gitárosok, billentyűsök, más zenészek. Ezért nem szeretem ezt a szóhasználatot."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5313643502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása