Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Amy Lee: "Az anyaság inspirál!"

Egy houstoni rádióműsorban vendégeskedett az énekesnő

2017. augusztus 29. - Jurancsik Eszter

amyleeevanescencespeaktomevid_638.jpg

Az Evanescence frontasszonya egy houstoni rádióállomásnak adott interjújában arról mesélt, miképpen inspirálja őt az anyaság.

"Minden életszakaszban máshogyan éljük napjainkat. A szívemben olyan érzéseket fedeztem fel a fiam születésekor, amelyek létezéséről nem is tudtam. Azt gondoltam, ha majd gyerekem lesz, nem tudom folytatni azt, amit addig csináltam, mert azt hittem, nem leszek akkor jó anya. Aztán sorra jöttek az inspirációk."

- magyarázta az énekesnő.

83c0d3551d1c7d9a549c6d3809039652.jpg

"Még a terhességem alatt is zenét írtam!"

Jack Lion 2014. július 28-án született meg, a kisfiú édesapja az énekesnőnél 11 évvel idősebb pszichológus, Josh Hartzler, akivel Amy 2007-ben kötött házasságot. 

2016 szeptemberében Dream Too Much címmel egy gyerekeknek szóló albumot is piacra dobott Amy, amelynek elkészítésében részt vettek testvérei és édesapja is.

Az Evanescence új albuma november 10-én kerül boltokba Synthesis címmel, amely rengeteg meglepetést tartogat majd a hallgatóság számára - erről itt írtunk bővebben.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr112787386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása