Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Kobra Paige: "Reményvesztettnek éreztem magam..."

2024. április 05. - Jurancsik Eszter

411104469_898110011673139_1051917012670896143_n.jpg

A kanadai Kobra And The Lotus fronthölgye elég szépen belejött a szólózásba, hiszen tavaly óta már a negyedik kislemeze jelent meg március 15-én Freedom címmel.

Kobra - polgári nevén Brittany Paige - első körben négy éve, 2020 nyarán mesélt arról, miszerint szólólemezt tervez, pár hónappal azután, hogy a Kobra And The Lotus jövője pénzügyi problémák miatt teljesen bizonytalanná vált. 2019-ben könnyek közt mesélte az énekesnő, hogy gyakorlatilag semmit nem lehet tudni arról, mi lesz a banda sorsa. Némi vigaszt jelentett számára a Kamelot énekesével, Tommy Karevikkel kötött házassága - a pár 2020 áprilisában fogadott örök hűséget egymásnak.

Facebookján a szőke szépség ma fedte fel: ma jelent meg volna első szólóalbuma, a bejegyzésben pedig a késedelem okára is kitért, és több olyan dolgot is megoszott, amelyekkel manapság az új csapatok, művészek találkoznak.

A mai napon jelent meg volna az albumom. Ez egy hat éve készülő korong. Minden dal, vizuális anyag, fotó és videó több havi erőfeszítést, forrásokat és önfejlesztést igényelt, mint amennyi a közösségi médiában 5 másodpercre megjelenik, mielőtt a következő dolog érkezne. Nagyon keményen dolgozom, hogy alkotni tudjak. Ez az, amivel az új művészek manapság szembesülnek. A statisztikák szerint az emberek 0,08%-a a Facebook oldalamon látta, hogy új zenéket és videókat adtam ki. Ennyire korlátozó ez az új online korszak. Szörnyű érzés!

- kezdte sorait, majd eképpen folytatta:

Mindent kaptam, csak nem meleg ölelést, amikor 17 évvel ezelőtt elindult a zenekarom, és megpróbáltam eligazodni a zeneiparban. Nehéz volt megőriznem a hitemet. A saját albumomat is majdnem a kukába dobtam, mert annyira bizonytalannak éreztem magam. Nehéz nem érezni, hogy a hivatásom iránti áldozathozatalom mennyiségét nem sérti meg egy algoritmikus rendszer, amely minden valódi, emberek által végzett munkát kihúz.

404412921_885710769579730_3356921682383824705_n.jpg

Egyébként is, a közösségi média mindig is komoly szorongást keltett bennem, még akkor is, amikor még új volt. Most úgy tűnik, hogy ez egy utolérhetetlen, megállás nélküli verseny, ha meg akarod osztani a zenédet a világgal, és építeni akarsz benne valamit. Én nem egy tévécsatorna vagyok, hanem egy galériában látható művészeti gyűjtemény. Reményvesztettnek és krónikusan stresszesnek éreztem magam attól, ahogy ez a kiadás számos napot elvett a hónapokból és túlterhelt voltam. 

- vallott érzéseiről, majd felfedte, mikor is érkezik a várva-várt szólóalbum:

Az albumom megjelenik a nyáron. A lelkem érdekében el kell jutnom a célig. Limitált példányszámban készítek CD-ket. Amint közelebb kerülünk a dátumhoz, be fogom jelenteni, de most azt akartam mondani nektek, bárki is olvassa ezt: ha úgy érzed, hogy szétrúgják a segged, mert nem illeszkedsz bele az online világ jelenlegi működésébe bizonyos kérdésekben, nem vagy egyedül, és ettől nem leszel kevésbé fontos. Én is ott vagyok veled. A következő dalom és videóm erről szól majd. Az önbecsülést összezavarja a  közösségi média.
Ez egy lázadó dal,amire sokan azt mondják majd, hogy mi a szar ez, és sokan úgy érzik majd, hogy megerősödtek. Ezt biztosan tudom!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr6118373413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása