Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Battle Beast: Noora Louhimonál veszélyes betegséget diagnosztizáltak

2023. november 09. - Jurancsik Eszter

373016796_832582471566869_4184548624344643909_n.jpg

Aggasztó híreket osztott meg a Battle Beast energikus frontasszonya, Noora Louhimo a közösségi oldalain. A zenekar november 20-a és december 12-e között esedékes koncertjeit el kellett halasztani, ugyanis az énekesnőnél nyaki artériarepedést állapítottak meg.

Megrepedt a bal nyaki ütőerem, amit akkor diagnosztizáltak, amikor a nyakam bal oldalán, az államban és a fülemben érzett furcsa fájdalom miatt orvoshoz mentem.  Az ultrahangos vizsgálat során az orvos felfedezte a repedést, amely már gyógyulni kezdett, és megmentette az életemet.

- kezdte beszámolóját a riasztó hírről Noora.

Kórházba kerültem, hogy további vizsgálatokat végezzenek rajtam, és végül visszaigazolást kaptam a helyzetről. A következő egy hónapra pihenést rendeltek el számomra, kerülnöm kell mindent, ami stresszelhet vagy megemelheti a vérnyomásomat. Ellenkező esetben agyvérzést kaphatok. Mivel tudjátok, milyen szenvedélyes énekes és előadóművész vagyok, a magas vérnyomás garantált. Szóval, nem akartam megkockáztatni, hogy bakancsban haljak meg. Múlt hét pénteken kaptam meg a diagnózist, de ezt nem tudtam elmondani, amíg nem vált bizonyossá, hogy el kell halasztanunk a turnét. Élvezni akartam az életet, és a születésnapom is itt volt.
Most itthon vagyok, biztonságban és gyógyulgatok. A szeretteim nagyon vigyáznak rám.

- tette hozzá az énekesnő, akinek mi is jobbulást kívánunk!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr1218254663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása