Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Megérkezett Tarja új karácsonyi albumának első dala - Frosty the Snowman

2023. október 31. - Jurancsik Eszter

397004195_813452180779976_3578225837178522301_n.jpg

November 10-ével jelenik meg Tarja Turunen új karácsonyi albuma "Dark Christmas" címmel, amely a 2017-es "From Spirits and Ghosts - Score for a Dark Christmas" című kiadványhoz hasonlóan sötét érzelmekkel fűti fel az ünnepeket. 

A karácsonyban nem mindenki leli örömét. Sokan nem örülnek a csengettyűszónak és a fényeknek. Én 2003-ban veszítettem el az édesanyámat. Akkor úgy éreztem, nincs többé karácsony. Rosszul éreztem magam, nem készültem az ünnepre, nem tartottam meg. Csak a sivár csend és az üresség volt nekem. Miután én is anya lettem és a lányom szemében láttam a csillogást, ismét érezni kezdtem az ünnep varázsát. Csodálatos érzés volt! Szerettem volna egy lemezt készíteni mindazoknak, akik azt a fajta magányt érzik, mint én az anyukám halála után, remélem, hogy a dalokkal egy kis reményt tudok adni nekik.

- mesélte Tarja még 2017-ben, felfedve igen személyes élményeit.

Az énekesnő mára ígérte a speciális kiadvány első kislemezes dalát, amely a Frosty the Snowman címet viseli, íme:

 

11822799.jpg

1. The First Noel
2. Frosty The Snowman
3. Holy Night
4. Dark Christmas
5. Jingle Bell Rock
6. White Christmas
7. All I Want For Christmas Is You
8. Wonderful Christmastime
9. Last Christmas
10. Jingle Bells
11. Rudolph The Red-Nosed Reindeer
12. Angels We Have Heard On High

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8018247057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása