Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Lzzy Hale nem fél attól, hogy nézetei miatt elfordulnak tőle a rajongók

2022. október 18. - Jurancsik Eszter

lzzy-hale-800x454.jpg

A pennsylvaniai Halestorm frontasszonya soha nem volt rest kimondani, amit gondol. Gondoljunk csak például arra, amikor kijelentette: biszexuális, és ezért senkitől nem fog elnézést kérni.

Lzzy Hale szókimondó természetével kapcsolatban újfent nyilatkozott egy internetes magazinnak, az interjúban pedig elmondta: nem fél attól, hogy a véleménye miatt esetleg elidegenednek a rajongói.

Úgy érzem, hogy a küldetésem mindig is az volt, hogy 'keressük meg az alapvető igazságokat'. Régen úgy voltam vele: ha valaha is eljutok arra a pontra, hogy az emberek meghallgatnak - jóban-rosszban, mert nem vagyok terapeuta, sem orvos, sem politikus -, ki fogom adni ezt a pozitív energiát, és kiállok azokért a dolgokért, amikben hiszek.

- eképpen kezdte sorait, majd folytatta:

Nem igazán aggódom amiatt, hogy elidegenítem a rajongóimat, mert úgy érzem, ha nem tudsz úgy szeretni valakit, mint saját magadat, ha nem tudsz örülni valakinek, aki a saját boldogságáért harcol, és ha az a fajta ember vagy, aki gyűlöl valakit csak a politikai nézetei miatt, vagy esetleg azért, hogy kit szeret megcsókolni, netán a neme miatt, akkor nem érdekel, hogy szereted-e a zenénket vagy engem!

16e6fc9c71fc6f116d4c06284d0a1962.jpg

- mondja határozottan.

Úgy érzem, olyan helyzetben vagyok, hogy reményt adhatok az embereknek, és ha látja magát tükröződni abban, amit mondok vagy amit teszek, az csodálatos dolog. Rengeteg levelet kapok, és sokan jönnek oda hozzám a koncerteken, sírnak a vállamon, hogy találtak valamit a mondandómban. Azáltal, hogy én ezt tálalom, egy kicsit bátrabbá válnak, hogy a legigazibb önmagukat adják. Szóval igen, nekem ezt ki kell adnom!

- zárta mondandóját.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8117957436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása