Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Infected Rain - Lena a Fighter című dal titkáról mesélt

2021. november 22. - Jurancsik Eszter

247875050_430594728427572_7200014435398985482_n.jpg

2022. január 7-én érkezik a moldáv Infected Rain ötödik nagylemeze, az "Ecdysis", amelyről két klipes nóta már elérhetővé vált - elsőként érkezett a Postmortem Pt. 1 októberben, majd nemrégiben a Fighter.

Miközben az egész világ mély depresszióban volt, "Ecdysis" lassan, de biztosan érett. Az elszigeteltséggel töltött idő, távol minden tervünktől és célunktól, távol a szeretteinktől és a színpadtól, valami egészen újat és mást hozott ki belőlünk. Egy új fejezet kezdődik ezzel az albummal, a nyers érzelmek és a teljes elhivatottság fejezete.

- mesélte a Postmortem megjelenésekor Lena Scissorhands, polgári nevén Elena Cataraga énekesnő, aki most egy internetes magazinnak mesélt a második kislemezes nótáról, a Fighterről.

Az Infected Rain rajongói tudják, mennyire fontos nekem, hogy ne legyen ez a besorolás a nemek között, különösen a művészetekben. Úgy gondolom, hogy ha művészetről van szó, az mind tiszta érzelem, és amikor az érzelmekről beszélünk, mindannyian egyformák vagyunk. Lehetünk szomorúak, lehetünk boldogok, sírhatunk-nevethetünk, nem számít, hogy milyen neműek vagyunk, vagy hogy hány évesek vagyunk, satöbbi. Szóval, ezért nem igazán hoztam fel a témát az erős nőkről, csak az emberekről általában. Minden, amiről valaha is írtam, mindig így általánosítottam az emberekre vonatkozóan.

Ám egy találkozás megihlette Lenát - így született meg a szóban forgó dal is:

Nos, az ok, amiért ez a dal úgy jött ki, hogy az erős nőkről szól, egy véletlen találkozásnak köszönhető, amit egy évvel ezelőtt egy különleges, gyönyörű emberrel éltem át. A neve Marina, és ő is Moldovából származik, és fiatalon költözött az Egyesült Államokba, majd profi pankrátor lett. Szerintem ő egy csillag ebben a műfajban, egy gyönyörű kisfiú édesanyja, és feleség is. A férjével való kapcsolata, a karrierjéhez való hozzáállása és az, amit szeret csinálni - mindezt őrülten izgalmas követni. Így közelebb kerültünk egymáshoz, és sokat beszélgettünk. Azért vette fel velem a kapcsolatot, mert volt egy elképzelése, hogy ringbe száll ezzel a dalunkkal. Mivel ugyanabból az országból származunk és ő is annyira nyers, mint mi, tökéletesen illik ahhoz, amit csinál. Ez valahogy közelebb hozott minket egymáshoz.

- emlékezett vissza a különleges találkozásra Lena, majd így folytatta:

Ez az érdekes találkozás, és általában véve az, hogy annyi erős nő vesz körül, beleértve az édesanyámat, a nővéreimet és az összes többi női énekest ebben az iparágban, valamint a barátaimat - ezt akartam konkrétan papírra vetni, úgy általánosságban az erős nőkről akartam írni. Különsen az anyákat akartam kiemelni, akik hihetetlenül erősek. Egyszerűen erőt vesznek magukon, mindenért küzdenek, néha még az alapvető szükségletekért is. Erre emlékszem, amikor kisgyerek voltam, ezt láttam az anyukámtól, ezért írtam erről.

245587913_422776939209351_3981120273038056676_n.jpg

Kiderült az is: a Postmortem videójának forgatása rendkívül igénybe vette Lenát:

A Postmortem forgatása alatt hat órán keresztül álltam mozdulatlanul a lábamon. A hat óra alatt abban a burokban voltam, amit a klipben látsz. Nem tudtam kimenni a mellékhelyiségbe, nem tudtam vizet inni, a lábam nagyon bedagadt, mert egyáltalán nem tudtam mozogni, ugyanis a körülöttem lévő pókhálók össze voltak kötve a szobával, így ha megmoccantam, az egész szoba szétesett. Tehát ez sok áldozattal és néha sérülésekkel jár, de nagyon szórakoztató!

245646889_415256089969111_4353264573942857246_n.jpg

Végül magáról is elárult egy igen személyes titkot a modellként is dolgozó frontasszony:

Minden egyes művész egy emberi lény, a maga félelmeivel, a maga hullámvölgyeivel, minden dolgával együtt. Mi is csak emberi lények vagyunk, a kapcsolódás pedig megérteti az emberekkel, hogy mennyire sebezhető és törékeny lehetsz, ahogyan azt is, hogy mennyire vagány tudsz lenni a színpadon, amikor kikiabálod a tüdődet egy koncert alatt. Szeretem megmutatni ezt az oldalamat, de nehéz is számomra. Introvertált vagyok, és néha kényelmetlenül érzem magam, hogy ennyire átlátható vagyok az érzéseimmel együtt. De tudom, hogy ez mennyire fontos a rajongóknak, tudom, hogy mennyire fontos, hogy megértsék, hogy ezen megyek keresztül, és ez rendben van így.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr1716762416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása