Október 15-ével jelent meg a The Agonist "The Days Before World Wept" címre keresztelt középlemeze, két dalhoz pedig videót is készített a zenekar: elsőként a Remnants In Time, majd néhány napja a Feast On The Living című szerzeményeket mutatták meg a nagyérdeműnek.
Vicky Psarakis, aki 2014-ben váltotta Alissa White-Gluzt a kanadai formációban, három nagylemezt adott ki a csapattal: az "Eye of Providence" (2015), "Five" (2016) és az "Orphans" (2019) elnevezésű kiadványokat, és akik figyelemmel kísérik a bandát, észrevehették, hogy Vicky albumról albumra komoly fejlődést mutatott be, ami a hörgést illeti.
A napokban egy interjú keretein belül mesélt arról, hogyan sajátította el ezt az előadásmódot - amikor ugyanis az együtteshez csatlakozott, gyakorlatilag fogalma nem volt arról, hogy eszik-e vagy isszák a hörgést.
Olyan volt először a hörgést hallanom, mint amikor egy csak popzenét hallgató ember meghallja ezt, és azt mondja, hogy ez csak egy >>zaj<<.
- kezdte mondandóját Vicky, azonban ez az érzés hamar elmúlt, a rengeteg svéd metal banda, akiket hallgatott, és az ő frontembereik hörgése hamar lenyűgözte őt.
Az agyam akkoriban képtelen volt megérteni, hogy miért akar valaki ilyet csinálni. Ez azonban hamar elmúlt - elkezdtem felfedezni a dallamokat a zenében. Kezdtem felfogni, hogy a hörgés valóban kiegészíti ezeknek a zenekaroknak a keménységét.
Az énekesnő elárulta: poénból, Görögországban -ahonnan szülei származnak-, egy bárban, a poén kedvéért próbálkozott a screameléssel néhány barátjával. Később ezen barátok bátorítására megpróbált rögzíteni néhány dalt ezzel az extrém vokállal, ám rájött, hogy ezt rendkívül nehéz megfelelően kivitelezni.
Sok leckét tanultam az út során, ahogyan a saját stílusom kialakításán dolgoztam, valamint azon, hogyan tartsam meg a hangomat a színpadon egy turné és a koncertek során."
- zárta sorait.
A videó itt megnézhető!