Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Cristina Scabbia: "Soha nem kaptam válaszokat a kérdéseimre a templomban."

2020. december 01. - Jurancsik Eszter

Cristina Scabbia, a milánói Lacuna Coil frontasszonyától nem állnak messze a mély beszélgetések a világ dolgairól, mint az több ízben kiderült - akár a koronavírus, akár a világ fejlődése a téma, Cristina mindig őszintén megmondja a véleményét, de a vallásról alkotott nézeteinek is hangot adott tavaly.

Néhány napja a The Jasta Show-nak adott interjút az énekesnő, aki ezúttal szintén a hit témáját vesézte ki. Cristina római katolikus családban nőtt fel, ám nem gyakorolja a vallását.

gettyimages-1192545065-2048x20480.jpg

"Az egyetlen, amit nem értek, amikor a vallás átveszi feletted az irányítást, nem kérdőjelezel meg olyan dolgokat, amelyek nem logikusak, és csak azért tartasz be bizonyos szabályokat, mert valaki azt mondta neked, hogy tartsd be azokat, de ezeknek nincs semmi értelme."

- kezdte sorait Cristina, aki azt is elárulta: inkább a szkeptikus oldalon áll. Azt tudják a rajongók, hogy a 48 évesen is hihetetlen formában lévő énekesnő 2016-ban elveszítette édesapját, 2017-ben pedig édesanyja is távozott az élők sorából. A vallási kérdések kapcsán ezen fájdalmas veszteségek is szóba kerültek, most így mesélt a témáról:

"Szeretnék újra találkozni a szüleimmel, amikor meghalok, és mindazokkal, akiket elveszítettem. De őszintén szólva, nem igazán tudok mit mit mondani erre. Csak találgatni tudok; csak remélni tudom, hogy van valamilyen hely, ahol ott vannak ezek az emberek De nincs bizonyítékom."

Még a zenekar Black Anima című albumának megjelenésekor elmondta Cristina: kamaszként ő is járt templomba egy ideig, de a katolicizmus képmutatása egyáltalán nem tetszett neki.

"Fiatalabb éveimben én is rendszeresen jártam templomba, de nem értettem, miért kell minden héten oda menni, ha az emberek a hétköznapokban nem úgy viselkednek, mint a templomban. Rengeteg embert ismerek, akik mindig mennek, és a legrosszabb keresztényekként viselkednek. Én pedig nem kaptam meg a válaszokat a vallástól, amiket kerestem."

71828752_2720368337997531_2296952220752543744_n_2.jpg

"Olaszország nagyon vallásos ország, itt él a pápa is, és a szüleim is hívő emberek voltak. A Black Anima album 80%-ban tudomány, a maradék 20% pedig inkább spiritualitás, mint vallás. Én úgy gondolom, sokkal fontosabb az, hogy megpróbálj jó ember lenni, mint a vallásosság."

Az interjút megnézheted itt:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr116310284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása