Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Visszatért Cadaveria - új dal: Matryoshcada

2020. november 29. - Jurancsik Eszter

127220402_2825422657724447_2817013330578070279_o.jpg

Az olasz black metalos Cadaveria az elmúlt két évben nemigen volt aktív, ugyanis 2018-ban az énekesnő Raffaella "Cadaveria" Rivarolót mellrákkal diagnosztizálták. A frontasszony azonban hősként csinálta végig a kemoterápiát és meg is operálták, nemrégiben számoltunk be mi is a hírről, miszerint az énekesnő jobban van. 

A most 48 éves Raffaella egyik mellét eltávolították, valamint további vizsgálatokon kellett részt vennie, hogy orvosai kiderítsék, hajlamos-e más, daganatos megbetegedésre. 

Tegnap lepte meg rajongóit a csapat egy vadonatúj dallal, amely a Matryoshcada címet viseli, és videója is látható a Youtube-on. Raffaella így mesélt a szerzeményről:

"Pontosan két évvel ezelőtt volt egy műtétem, amely örökre elvett tőlem egy darabot, és amely egyúttal megmentette az életemet. Tegnap megjelentettük a Matryoshcada videoklipjét. Bezártam a kört, és most könnyűnek érzem magam, akár egy tollpihe."

A kisfilmben Cadaveria régi és új képei-videói láthatóak összevágva, így igazán különleges látványt nyújt.

"Az előző videó lejátszása furcsa és kicsit nehéz volt ... az utolsó lehetőség a búcsúzásra. Az életben meg kell tanulnunk a változásokat elfogadni. A videó végén pedig szükségesnek éreztem megköszönni mindenkinek, aki mellettem volt."

125960623_3414768298592681_6936074859749589139_o.jpg

Raffaella lánytestvére, Eleonora pénzgyűjtésbe kezdett nem sokkal az énekesnő kemoterápiás kezeléseinek megkezdését követően, hogy a kiegészítő gyógymódokat, gyógyszereket, a költséges vizsgálatokat finanszírozni tudják, valamint a masztektómia utáni korrekciós műtétre is mihamarabb sor kerülhessen. Mint azt Raffaella elárulta: Olaszországban még mindig tabunak számít a rákról beszélni.

"Amikor a betegség miatt megváltozott a testem, és már nem ismertem fel magam a tükörbe nézve, a lelkem beszélt hozzám. A múltam töredék részei feltámadtak, majd örökre eltűntek. Szóval mélyen belenéztem a saját szemembe, és ott találtam az élet fényét."

- zárta sorait az énekesnő.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5616306814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása