Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Cristina Scabbia: "Ha elérted a mélypontot, csak felfelé vezethet az út..."

Újabb gondolatokat osztott meg a Lacuna Coil frontasszonya

2020. június 26. - Jurancsik Eszter

Cristina Scabbia, a Lacuna Coil énekesnője többször kifejtette korábban véleményét a koronavírus kapcsán - Európán belül pont Olaszországban a legsúlyosabb a helyzet, e cikk megjelenéséig 240 ezer fertőzésről tudni, 187 ezren kilábaltak a betegségből, ugyanakkor a halálozások aránya is ijesztően magas: 34 ezren vesztették életüket.

A leginkább fertőzés által sújtott terület Lombardia régió, amelynek székhelye a banda tagjainak is otthont adó Milánó. Még márciusban mondta el a Kerrang magazinnak Cristina, hogy ez egy nagyon sötét időszak a művészetek számára, hiszen a zenészeknek törölni kellett a koncerteket, vagy későbbre tolni. Azt is megtudhattuk: a zenekarnak hiányzik rajongótábora.

Az énekesnő újra hírt adott magáról, a beszélgetést pedig a Blabbermouth is átvette.

92233568_3131128100254884_714322429341597696_o.jpg

"Hogy őszinte legyek, sokat pihentem. Pár héttel a karantén előtt érkeztünk haza, éppen hogy befejeződött a dél-amerikai turnénk. Február 27-e és március 8-a között pedig megkezdődtek a lezárások. Sok filmet néztem, zenéltem, de ez nem volt legfontosabb, hogy őszinte legyek. Szerettem volna ezt az időt arra használni, hogy kreatív legyek, csak más tekintetben. Sokat rajzoltam, festettem, szobrászattal foglalkoztam - kreativitást igénylő dolgokat csináltam, ami szintén a kreativitáshoz kötődik, de a zenén kívül."

- kezdte sorait az énekesnő, aki együttesével az idén indult volna ázsiai turnéra, ám a járvány kitörése miatt ezt a fellépéssorozatot törölni kellett. 

Így zárta gondolatait:

"Tudok zenekarokról, akik hatalmas pénzeket veszítettek, és nehéz lesz visszatérniük a pályára, mert egyszerre nem lesz minden újra a régi. Lehet, hogy a rajongóknak sincs pénze, mert nem tudtak dolgozni. Nagyon nehéz ez, de pozitív maradok, mert ha elérted a mélypontot, csak felfelé vezet az út."

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr6915948214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása