Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Szólóalbumot készít Noora Louhimo

Még nem tudni, mikor jelenik meg a lemez

2019. november 07. - Jurancsik Eszter

A finn Battle Beast nagylemeze március 22-én került boltokba No More Hollywood Endings címmel, amellyel komoly sikereket könyvelhet el a banda. Jelenleg is úton vannak a kiadvánnyal, a közelmúltban pedig a San Francisco-i Reality Check-nek adott interjút az énekesnő Noora Louhimo.

dntpoa0x4aavnis.jpg

Nemcsak azt árulta el, hogy Anton Kabanen gitáros 2015-ös kilépése kimondottan jót tett a csapatnak, hanem elmondta azt is: első szólóalbumát rögzíti.

Jelenleg dalszerzési fázisban vagyunk a zenekarommal. Nem kemény metál lesz az anyag."

- kezdte az énekesnő, aki 2012 óta erősíti a csapatot.

"Visszatérek a blues rockhoz, de lesz egy kis Pink Floydos hangulata is. Érdekes lesz! 2011-ben kiadtam egy kislemezt, a Relax-et, de azt nem én írtam. Megnyertem vele egy énekversenyt, ennyi. De a szólóabumomon megnyitom a lelkem az embereknek, nagyon személyes lemez lesz."

- zárta sorait.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr1015294274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása