Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Cristina Scabbia: "Az emberek mindig tisztelettel bántak velem!"

Tapasztalatairól mesélt az énekesnő

2019. október 28. - Jurancsik Eszter

Az olasz Lacuna Coil javában turnéztatja október 11-ével megjelent új albumát, a Black Animát, amely már a megjelenést követő két hétben rekordokat döntögetett - ami nem csoda, hiszen egy rendkívül erős anyagot adott ki a csapat.

Cristina Scabbia, a banda frontasszonya ezúttal nem a lemez kapcsán mesélt egy röpke interúban a PitCam TV-nek, hanem arról, hogy bár a rock, a metál férfiorientált műfaj, vele mindig tisztelettel bántak ebben a közegben.

cri_1.jpg

 

"Őszintén szólva, mindig is egyenrangúnak éreztem magam ebben a világban. Soha nem éreztem, hogy másként bánnának velem, csak mert nő vagyok. Természetesen mindig tiszteltek, de én is ugyanezt tettem, szóval ez az egész mindig is kölcsönös volt."

- kezdte sorait Cristina.

"Semmiféle problémám nem adódott abból, hogy nő vagyok. Persze ehhez az életformához kicsit >>fiúsnak<< kell lenni, rengeteg időt töltesz utazással a turnébuszban, és lehet, hogy nem tudsz minden nap zuhanyozni. Nem szabad túl >>lányos lánynak<< lenned, ha ez a hivatásod."

Az interjút megnézheted itt:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8615268314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása