Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Elhunyt Liv Kristine vőlegénye

Az énekesnő teljesen maga alatt van.

2018. szeptember 29. - Sarok Bettina

 

Liv Kristine élete az utóbbi időben kicsit sem volt könnyű, hiszen 2016-ban 13 év után kényszerült távozni a Leaves' Eyes soraiból, ráadsául társai nem a legszebb módját választották leváltásának. Ha mindez nem lett volna elegendő, házassága is kudarcot vallott, így Alexander Krullal a válás mellett döntöttek.

A vokalista nem búslakodott sokáig, hiszen kicsivel később bejelentette, hogy terapeuta párja féltérdre ereszkedett előtte, ő pedig boldogan igennel felelt. Liv egyébként teljes mértékben óvta szerelmét a nyilvánosságtól, így ebből adódóan semmit sem lehetett megtundi róla. A szőke szépség azonban néhány órája szomorú hírt tett közzé Facebook-oldalán, melyben az állt, hogy napokkal ezelőtt újabb szerelem ért véget, ugyanis vőlegénye váratlanul elhunyt.

2018. szeptember 22-én a vőlegényem szíve megszűnt dobogni. Utoljára, három hete hallottam a hangját, akkor azt mondta: szeretlek. Én azt mondtam, hogy « mi is szeretünk téged, hamarosan találkozunk ». Szeretett lelkitársam túl korán ment el. Többszörös szívroham és stroke következtében.

- írja az énekesnő.

Szerelmünk és barátságunk feltétlen volt. Mario elment, de vele megtapasztalhattam az örök szerelmet és barátságot. Minden jó dolgot Mario hozott az életünkbe, nekem, a fiamnak, és a szőrős négylábú barátainknak is. Szeretném megosztani Mario ajándékát, a mosolyát, a jóságát, a zene iránti szenvedélyét. Késztetést éreztem, hogy festjek, énekeljek, dalt írjak és komponáljak. A vőlegényem mindig erre bátorított.

- zárta sorait.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8314271453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása