Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Noora Louhimo: "Az első show után éreztem, hogy erre születtem!"

A Battle Beast-hez való csatlakozásáról mesélt az énekesnő

2018. június 17. - Jurancsik Eszter

2012 óta erősíti a finn Battle Beast-et Noora Louhimo, aki Nitte Valo-t váltotta a mikrofon mögött. A MIC Studios kapta mikrofonvégre Noorát, aki a csapatba való kerüléséről mesélt - a beszélgetést átvette a Blabbermouth nevű internetes magazin is.

33284637486_e1afe5ae19.jpg

"A szülővárosomban, Tamperében különféle zenekarokban énekeltem, és Janis Joplin volt a példaképem. A Youtube-on sok videón hallható voltam, és így talált rám a Battle Beast. Megkérdezték, van-e kedvem csatlakozni hozzájuk."

- elevenítette fel a kezdeteket az énekesnő.

"Először azt hittem, ez valami hülyeség! (nevet). Aztán kaptam egy telefont tőlük, hogy alig egy hónap múlva közös turnéra indulunk a Sonata Arcticával, szükségük van énekesre, velük tartok-e. Én azt mondtam, hogy oké, rendben! A legelső koncert után azt éreztem: erre születtem!"

battle_beast_rockfest_2016_30_instagram.jpg

.- folytatta, azt pedig tudni kell az énekesnőről, hogy a Battle Beast előtt soha nem énekelt metált. 

"Az első turnén ismertem meg a srácokat igazán, akkor láttam őket először. Ám kiderült, hogy azon a héten, amikor felkértek arra, hogy legyek a csapat tagja, eljöttek Tamperébe és egy helyi bárban, ahol énekeltem, megnéztek. Ekkor döntöttek véglegesen mellettem. Minden olyan gyorsan történt."

A zenekar jelenleg új albumát készíti, utolsó kiadványuk Bringer Of Pain címmel, 2017 februárjában került a boltok polcaira.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5814054498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása