Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Anette Olzon újra pörög!

Különleges interjút adott az énekesnő.

2018. február 17. - Sarok Bettina

-omihv1tal4.jpg

A svéd énekesnő a közelmúltban adott egy alapos interjút a Teamrocknak, melyben korábbi csapatairól is szót ejtett, de a jövővel kapcsolatos terveiről is mesélt. Köztudott, hogy a vokalista 2007-től a Nightwish énekesnője volt, ám a csapatot csupán öt évig erősíthette, ugyanis 2012-ben őt is elbocsátották a zenekarból. Ezt követően piacra dobta első és vélhetően utolsó szólóalbumát, ami a Shine elnevezést kapta, és 2014-ben került a boltok polcaira.

Mint ismeretes, Nettie lemeze nem a metált képviselte, így rajongói körében nem is aratott nagy sikert, ezt maga az énekesnő is megerősítette:

Nagyon szeretem a lemezem, és büszke is vagyok rá, de azt hiszem, hogy kicsit nehéz volt a rajongóimnak, mivel teljesen más műfajt képvisel.

-vallotta.

A The Dark Element ötlete nagyon izgatott. Imádom a dalokat, különösen azért, mert nekem írják őket. Természetesen azokat a dalokat is szeretem, amelyeket a Nightwish-sel készítettem, így örömmel képviselem újra a szimfonikus metált.

22310450_536683003330912_5547419162176119516_n.jpg

- árulta el, de hozzáfűzte azt is, hogy első zenekara, az Alyson Avenue is újdonsággal készül, továbbá húsz éves jubilálásuk alkalmából turnéra is indulnak. Mindezeken túl, elárulta, hogy a The Dark Elementnek köszönhetően újra él a lehetőséggel, így bármikor kész újra színpadra állni.

Teljesen energikusnak érzem magam, amikor ezeket a dalokat éneklem: Sokan frissítő jelleggel hallgatják őket az edzőteremben. Nem tudom, hogy mindenki tudja-e, hogy én vagyok az aki énekel, de volt egy ember, aki talán a 60-as évei közepén járhat, és nem metálkedvelő, aki hozzám fordult és azt mondta: »Te énekelsz? Nagyon szeretem a My Sweet Mysteryt!« Ez fantasztikus visszajelzés volt.

-mondta örömteli hangulatban, de azt is elárulta, hogy nem zárkózik el attól sem, hogy a jövőben esetleg újabb szólólemezt készítsen. 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5013676740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása