Emmanuelle Zoldan és a srácok néhány nappal ezelőtt jelentették be szomorúan, hogy a promoter hanyag munkája miatt a novemberre tervezett spanyolországi miniturnéjuk elmarad.
Azonban a baj nem jár egyedül, a jelenleg kínai turnéja végére érő stavangeri csapat néhány órával ezelőtt kifejtette a konkrét problémát a menedzsmenttel és a zene üzleti részével kapcsolatban:
"Miután szerencsétlenségünkre törölni kellett a spanyol turnét, még néhány dologra szeretnénk felhívni a rajongók, barátok figyelmét. Sajnálatos az a tény, hogy rengeteg promoter van, akik megpróbálják elszakítani az együtteseket a rajongóiktól. Az utóbbi években olyan dolgokat láttunk, mint például a dokumentumok és a banki tranzakciók körüli sunnyogások. Az ipar folyton változik, és mi is próbáljuk a rutinunkat ehhez igazítani. Más zenekarok, akik barátaink, ugyanezeket tapasztalták! A partnerek mindent megtesznek, hogy ezek a dolgok ne fordulhassanak elő, de ezt 100%-osan kivédeni nem lehet, mert még a sokszor megbízhatónak hitt emberek is rossz irányba fordulnak. Azonban szeretnénk, ha tudnátok: bármilyen gond adódik, jogotok van a jegyeitek árának visszatérítését igényelni! Vegyétek fel a kapcsolatot a céggel, akitől a jegyet vettétek és követeljétek vissza a pénzeteket. Amennyiben nem hajlandók kifizetni Titeket, menjetek a rendőrségre! Szerencsére még vannak profi és csodálatos ügynökök, folyamatosan találkozunk újakkal és bővítjük a kapcsolatainkat. Partnereink már utánanéztek a lehetőségeknek, hogy megtarthassuk a Spanyolországba tervezett turnét. Mindent megteszünk! Szeretjük a rajongóinkat és szeretünk játszani Nektek, élvezzük, hogy a zene összeköt minket! Soha nem fogjuk hagyni, hogy ezt bárki elvegye tőlünk! Tartsatok ki, hamarosan találkozunk!"
- olvasható a posztban.
Rájár a rúd Emmáékra, hiszen nem ez az első ilyen eset; korábban Izraelben is több hetes késéssel tudták megtartani egy koncertjüket - szintén a promoter hibájából.