Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Alissa White-Gluz: "Soha, senkinek nem akartam megfelelni!"

Az Arch Enemy frontasszonya a vegánságról és a metálról mesélt

2017. szeptember 01. - Jurancsik Eszter

Az Arch Enemy 32 esztendős kanadai származású énekesnője sokak példaképe. Alissa bátran szembemegy a társadalom által támasztott elvárásokkal, ezt mutatja extravagáns külseje, színes hajkoronája, öltözködése. Ezek mellé társul, hogy az énekesnő 13 éves kora óta vegán életmódot folytat, ami azt jelenti, hogy semmilyen állati eredetű élelmiszert nem fogyaszt, nem visel valódi bőrt és szőrmét, elszántan harcol a cirkuszok, az állatok fogva tartása ellen és a PETA kampányában is többször szerepelt. A veganizmus nemcsak egy étrend, hanem egy életforma, ennek ellenére még mindig rengetegen tekintenek úgy az ily módon élőkre, mintha szektások lennének, a legtöbb ember ugyanis még mindig abban a tévhitben él, hogy az egészséges élethez elengedhetetlen a hús, a tejtermékek és a tojás fogyasztása. 

alissa_2_2.jpg

Egy videóinterjúban a következőkkel kezdte Alissa mondandóját:

"Csaknem húsz éve vagyok vegán, és az, hogy vegán vagyok, hosszabb ideje tart, mint az énekesi karrierem. A vegánság is én vagyok, így ezt is próbálom megmutatni. Úgy gondolom, erre szükség van, és én őszintén énekelek erről a dologról is! Azt hiszem, az Arch Enemy sikeressége abban rejlik, hogy mind az emberek, mind az állatok jogairól, adott esetben a politikáról vagy a vallásról is megoszthatjuk a gondolatainkat másokkal. Ezért nem félek attól, hogy Mike (Michael Amott, a banda gitárosa - a szerk.) olyan dalokat fog írni, amelyeket nem akarnék elénekelni. Minden dalszöveg, amit a kezembe adott eddig olyan volt, amire azt mondtam: "Igen! Ez jó!" És amikor én írok szövegeket, ő szintén ezt mondta."

- mesélte az énekesnő, majd így folytatta:

"Úgy gondolom, hogy a metál a zene legszenvedélyesebb formája, ám értelmet csak akkor tudsz neki adni, ha te magad is szenvedéllyel csinálod!"

És mit gondol Alissa arról, hogy rengeteg rajongónak ő a példaképe? Lányok ezrei utánozzák megjelenését, hajviseletét, rengeteg énekesnő az ő hatására kezdett a hörgés tanulásába.

"Soha nem akartam senki példaképe lenni, de ha inspirálok másokat, az klassz dolog. A legtöbb ember, aki ismert, csak a materializmus és a felszínes dolgok előremozdítására használja a hírnevét. Én tényleg azt közvetítem, ami valóban bennem van..!"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr7312796028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása