Új videósorozatot indított Floor Jansen - az első rész már elérhető

2024. június 21. 13:52 - Jurancsik Eszter

448753589_970277328441315_6886699288564650364_n.jpg

"Coffee, Questions & Answers" elnevezés alatt új videosorozatot indított Floor Jansen -ez egy szívből jövő és személyes sorozat, amelyben egy csésze kávé mellett az élet fentjeiről és lentjeiről mesél a Nightwish-frontasszony.

Az első epizód néhány nappal ezelőtt vált elérhetővé, amelyet a Blabbermouth nevű internetes magazin is leközölt. A holland tehetség visszaemlékezett az elmúlt évre, amely igen komoly változásokat hozott az életébe.

"Micsoda egy év volt ez! Született egy kisbabám. Fantasztikus, hogy a kis Lucy világra jött. Megjelent a 'Paragon' album, az első szólóalbumom, a Nightwish-hal világkörüli turnén voltunk. A világjárvány után úgy határoztunk, hogy egy időre felfüggesztjük az élő fellépéseket. Tulajdonképpen bizonytalan ideig ezek voltak az utolsó koncertjeink. Leküzdöttem a rákot, elfáradtam, új házba költöztünk, rengeteg dolog történt."

- foglalta össze a történéseket Floor, majd bővebben kifejtette a témát.

"Tavaly, pontosan egy évvel ezelőtt már nagyon nagy volt a pocakom, és a kislányommal a hasamban még mindig koncerteztem. Tényleg egy őrületes év volt! Egyszer csak ott volt bennem ez a pici teremtés. Most, immár kétgyermekes anyaként úgy hittem, tudom mi fog történni, és részben tényleg emlékszel dolgokra. Ám eközben elfelejted, hogy mennyire kicsi."

448849576_971237685011946_9220638581130717496_n.jpg

Floor és kisebbik lánya, Lucy

Az énekesnő tavaly már mesélt a mellrákkal való küzdelméről, most újfent szót ejtett a szörnyű időszakról.

"A Human :II: Nature-rel való turné közepén tudtam meg, hogy daganatom van, néhány nappal azelőtt kaptam meg a diagnózist, hogy a zenekarral Dél-Amerikába utaztunk. Nem is tudtam, mit csináljak, csak arra tudtam gondolni, hogy valahogy tűnjön el a testemből. Ez az első és az egyetlen dolog, amire ilyenkor gondolni tudsz. A hazaérkezésem utáni napon operáltak meg. Úgy éreztem, hogy mind az egészségem, mind a jövőm felett elveszítettem az irányítást."

- vallott a nehéz időszakról, hozzátéve: a bandatagok és a rajongók rengeteget segítettek neki, hogy átvészelje a kemény és stresszel teli heteket.

Aztán átléptünk az új évbe, én pedig terhes lettem. Előttem állt a Nightwish-sal való munka és a szólóturném, amit mindenképp meg akartam tartani. Komoly kihívás volt egy babával a hasamban dolgozni, de készen álltam rá! Folytathattam a szólózást és a zenekarral való fellépéseket, a várandósságom pedig problémamentes volt.

Azzal zárta gondolatait, hogy imád a rajongókkal találkozni, és készen áll arra, hogy újra energiát kapjon tőlük.

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr10018432535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása