Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Jövőre érkezik Anneke van Giersbergen új albuma!

2020. november 16. - Jurancsik Eszter

Anneke van Giersbergent nem sok metálrajongónak kell bemutatni, a holland The Gathering egykori frontasszonya több más projektben is bizonyította sokoldalúságát. 

96418212_10158448077964216_2061112456972861440_n.jpg

Az énekesnő legutóbbi kiadványa egy kamarazenekarral közös album volt, amely csak digitális formában jelent meg, július 31-én.

Anneke a mai napon jelentette be: jövőre új szólólemezzel rukkol elő, amely korong az InsideOut Music kiadó gondozásában jelenik meg 2021. február 26-án, The Darkest Skies Are The Brightest címmel.

A dalok listája:

01. Agape
02. Hurricane
03. My Promise
04. I Saw A Car
05. The Soul Knows
06. The End
07. Keep It Simple
08. Lo And Behold
09. Losing You
10. Survive
11. Love You Like I Love You

És a borító:

125371608_10158986855989216_7802360825252091014_o.jpg

Az énekesnő elmondta: másik projektje, a VUUR jelenleg szünetet tart. Erről így mesélt:

"Hittem a VUUR-ben, minden megtakarításomat arra fordítottam, hogy rögzíthessem a csapat debütáló albumát és az első turnét. Miután befejeződtek a fellépések, rájöttem, hogy hatalmas pénzügyi kockázattal járna egy következő album és turné."

A 2016 decemberében alakult zenekar további tagjai Ferry Duijsens, Jord Otto, Johan van Stratum és Ed Warby - tehát igencsak ismert nevek a metál színterén. Johan ex-felesége, Marcela Bovio is tag volt, ő azonban 2017 áprilisában, zenei különbözőségek miatt elhagyta a formációt. A VUUR első albuma In This Moment We Are Free - Cities címmel került boltokba, és különlegessége, hogy mindegyik dal egy-egy városról íródott.

ann.jpg

Azonban a karizmatikus énekesnőnek nemcsak a karrierjében, hanem magánéletében is nehézségekkel kellett szembesülnie:

"Ha mindez nem lenne elég, a hosszú ideje tartó házasságom is vihart élt át - azonnal tudtam, hogy zenét kell írnom az életem rendezéséről. Az alapfelszerelésemmel és egy akusztikus gitárral elvonultam egy kunyhóba, egy Eindhoven melletti erdőben. Elengedtem azt a nyomást, amely a VUUR miatt nehezedett rám és természetesen időt szenteltem a házasságom megmentésére is."

- zárta sorait az énekesnő, akinek szerencsére sikerült rendbe hoznia Rob Snijders-szel 17 éve tartó házasságát, amelynek gyümölcseként 2005-ben megszületett Finn nevű fiuk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr9316287528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása