Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Az Amaranthe újdonságáról mesélt Elize Ryd

A vokalista azt is elmesélte, mi miatt szeretett bele a metálba.

2018. október 28. - Sarok Bettina

24174388_1667111826683840_916411851639488910_n.jpg

Október 19-e igen örömteli nap volt a metálkedvelők számára, ugyanis számos zenekar az nap jelentette meg várva várt korongját. Az svéd/dán tagokból álló Amaranthe ötödik, Helix elnevezésű nagylemezét küldte a lemezboltok polcaira, ami végül hatalmas sikerrel robbant be a köztudatba.

Mint ismeretes, a nagy sikernek örvendő Helix mindössze két hónap alatt készült el - tudhattuk meg korábban az énekesnőtől - most azonban felmerült kérdés, hogy valóban ennyi időt vett-e igénybe a tizenkét datl felsorakoztató lemez megírása és egyben rögzítése is.

Így igaz, ahogyan az is igaz, hogy két hónapon belül megírtuk a teljes albumot, majd bementünk a stúdióba és két hónap alatt rögzítettük is, azt hiszem két és fél. Nagyon gyors volt. 2017 júniusában már tudtuk, hogy 2018 márciusában rögzíteni fogjuk az albumot. Nagyon sok turnénk volt, és pedig nagyon beteg lettem, mindenki kimerült, így januárig semmi sem történt a dalszerzés szempontjából, egyszerűen nem tudtunk időt szakítani rá, én pedig három hónapig beteg voltam, akkor döntöttük el, hogy elkérkezett a pihenés ideje, és majd később nekilátunk a munkának. Aztán megcsináltuk, egy hét alatt két dalt írtunk meg, akkor már éreztük, hogy megtudjuk csinálni. AMikor elkezdődtek a felvételek, szinte már minden készen állt, csupán néhány szövegrész hiányzott, de nem stresszeltünk, nagyon kreatív folyamat volt. Valójában nem is volt időm gondolkodni, csak csináltam. Jó érzés volt, hogy (időben) megtudtuk csinálni.

- igazolta korábbi kijelentését Elize.

Nekem az a benyomásom, hogy a zenénk pontosan az, amit mindig is szerettem volna, hihetetlen, hogy képesek voltunk egy csomagban megcsinálni mind azt, amit elképzeltünk. Úgy értem, hogy megakartuk csinálni, de nem voltunk biztosak abban, hogy jó fogadtatásban részesül. Szeretem hallgatni sz Euro diszkót, az extrém zenét, ami valóban energiával ruház fel és lelkesít is. Apukám metált hallgatott, a bátyám, pedig feltörekvő zenekarban hörgött, ez inspirált engem, majd ezután természetesnek éreztem azt, hogy metált kell hallgatnom.

- mesélte az Amaranthe alakulásáról, valamint a metállal való ismertségéről.

amaranthe_2011_4.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr8214328765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása