Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Emlékeiről és terveiről mesélt Ailyn

A Lyrical Spell Magazine faggatta ki az énekesnőt

2018. október 03. - Jurancsik Eszter

Pilar Giménez Garcia, azaz Ailyn Sireniából való kirúgása után nem hagyta magát leírni. Dolgozott a Melted Space-szel, a Secret Rule-lal, a Déblerrel és bebizonyította: őt bizony nem küldte padlóra a norvég zenekarból való kipenderítése. Ő volt a csapat életében az első frontlány, aki rekordhosszúságú időt töltött ex-zenésztársaival - 2008-tól 2016 nyaráig állt a mikrofon mögött. 

Nemrégiben a Lyrical Spell Magazine készített interjút az énekesnővel, aki őszintén mesélt a múlt fájó emlékeiről és terveiről is. 

1538306791.jpg

Kiderült például, hogy rengeteg időt tölt szülőhazájában, Spanyolországban, és rendkívül szoros a kapcsolata húgával, Bárbarával, aki a Sirenia válogatására is benevezte anno.

Mint az köztudott, 2016 májusában a szépséges pacsirta édesanyja váratlanul elhunyt, emiatt a hétéves kora óta inzulinfüggő (egyes típusú) cukorbetegséggel élő Ailyn inzulinháztartása felborult, orvosi segítségre volt szüksége. Miután Morten Veland, az alapító kirúgta őt, kifejtette, hogy igazságtalannak érzi, ahogyan a zenekarok a női énekeseikkel bánnak.

"Miután visszatértem Norvégiába, a húgom is velem tartott. Szükségünk volt egymásra, és arra, hogy ezt a nehéz időszakot együtt vészeljük át."

- elevenítette fel fájó emlékeit Ailyn, aki nem tervezi a hazaköltözést mediterrán hazájába. 

"Szeretem Norvégiát és azt, ahogyan bizonyos dolgok itt működnek. Az, hogy nem vagyok többé a Sirenia tagja, még nem jelenti azt, hogy nem élhetek többé ebben az országban. Amíg a zenekarban voltam, mellette ugyanúgy éltem az életemet, mint bárki más. Szeretem a szülőhazámat, de biztos, hogy itt maradok."

Egészségéről is nyíltan beszélt az énekesnő, akinek édesapja, egyik nagynénje és nagymamája is cukorbetegséggel élt.

"Ha diabéteszed van, oda kell figyelned Magadra. Sokan elkövetik azt a hibát, hogy nem veszik eléggé komolyan ezt a betegséget. 29 éves voltam, amikor néhány komplikáció merült fel nálam, mert sokáig én sem vigyáztam magamra. Azt hittem, velem semmi nem történhet. Természetesen teljes életet lehet élni ezzel a kórral, meg lehet oldani, hogy ne a cukorbaj irányítson téged, ha kézben tartod a dolgokat. Így elkerülheted a szövődményeket. ez a legjobb tanács, amit adhatok!"

ailyn_5.jpg

Ailyn elárulta: fiatalabb éveiben mindenki megpróbálta lebeszélni az éneklésről betegsége miatt.

"Azt mondták: >> Ó, drágám, te nem lehetsz énekes, hiszen beteg vagy!<< Sajnos diszkriminatív világban élünk, ahol még mindig sokan hiszik, hogy csak azok küzdhetnek a céljaikért, akik egészségesek. De képzeld csak el! Rengeteg beteg ember van a világon. Zárják be magukat talán a házba és adják fel az álmaikat? Amikor a zenei karrierem előtt munkát kerestem otthon, Spanyolországban, el kellett titkolnom, hogy cukorbetegségem van, hiszen senki nem akart felvenni egy beteg embert. Aztán, amikor 2007-ben az X-Faktorba kerültem, úgy döntöttem, nem titkolózom tovább!"

És mivel foglalkozik szabadidejében a csinos énekesnő?

"Szeretek olvasni. Órákon át, ha időm engedi! Ha lefekvés előtt olvasok, jobban alszom. Ruhákat is tervezek magamnak, és ha nem énekelnék, valószínűleg ezzel foglalkoznék."

Elárulta azt a tényt is, hogy a Pilar Giménez Garcia csak egy rövidített név, teljes neve ugyanis, ami a személyi igazolványában is áll: Pilar María del Carmen Mónica Giménez Garcia. 

1469845_451643038274644_626652319_n.jpg

Legfőbb inspirációja Mariah Carey volt tiniként, de az is köztudott, hogy rövid ideig egy spanyol lánycsapat tagja is volt, amely formáció ázsiai dalok átdolgozását játszotta. Ailyn nagy álma, hogy egyszer ellátogathasson Japánba. 

Később a metál felé fordult, két nagy kedvence a mai napig a Nightwish és a Kamelot. 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5314280277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása