Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Within Temptation: majdnem feloszlott a csapat

A Loudersoundnak adott interjút Sharon den Adel

2018. szeptember 18. - Jurancsik Eszter

A Loudersound nevű internetes rockmagazinnak mesélt a csapat énekesnője, Sharon den Adel, amely interjúban sokkoló dolgokat tárt fel. Felfedte többek közt, hogy a Hydra album megjelenését követően majdnem feloszlott az együttes.

A Within Temptation Hydra címre keresztelt nagylemeze 2014 első felében jelent meg, és igen sokszínűre sikeredett a kiadvány; vendégszerepelt a korongon Dave Pirner, Tarja és az amerikai rapper Xzibit is. Sikeres turnét nyomott le a zenekar a lemezzel, a legnagyobb stadionokat megtöltve lelkes rajongókkal, ám Sharon elárulta: a színfalak mögött elhatalmasodtak a problémák. 

dm9xpzgx0aahh58_jpg_large.jpg

"Kiégtem és untam az egészet. Teljesen elveszettnek éreztem magam."

- kezdte a frontasszony, akinek édesapja is megbetegedett, ez pedig tovább fokozta negatív érzéseit.

"Feltettem magamnak a kérdést: akarom én ezt még csinálni? Valamilyen új zenét szerettem volna, de nem tudtam, hogyan kezdjek neki. Úgy éreztem, hogy egy zakatoló vonaton vagyok."

A Within Temptationnek szünetre volt szüksége, ekkortájt kapott Sharon ihletet szólóprojektje, a My Indigo dalainak írásához, amely terápiás jelleggel bírt. A projektről elnevezett album idén áprilisban került boltokba.

Szerencsére a csapat újra egyesítette erejét, ennek eredménye a december 14-én megjelenő új album, a Resist, amelyről már hallhattuk a Papa Roach-énekessel közösen felvett The Reckoning című szerzeményt.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr5914247319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása