Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Új kezdetek: interjú Király Annával

2018. június 05. - Jurancsik Eszter

Annát a Sorronia énekesnőjeként ismerhették meg a metálkedvelők, többször is készítettünk vele interjút. Nemrég robbant a hír, miszerint Anna lett az Ideas új frontlánya, ahol a 13 év után távozó Kun Anitát váltotta. Ennek kapcsán beszélgettünk most a fiatal tehetséggel.

34671476_247151945842126_5072411042919743488_n.jpg

Köszönöm, hogy ismét beszélgethetünk! Hogy érzed most Magad? Hogyan jött a lehetőség, hogy az Ideasban énekelj?

Én köszönöm! Nagyon jól, köszönöm szépen! Jól alakul szerencsére most minden!

Az Ideasos fiúk kerestek meg engem a lehetőséggel és nagyon örültem neki. Nagyszerű zenészeknek és embereknek tartom őket, enyém a megtiszteltetés, hogy ez így alakult!


Mi a helyzet a Sorroniával?

A Sorronia létezik, bár jelenleg inaktív. Nincsenek terveim jelenleg, hogy mit hoz a jövő, az majd eldől!


Az ír tánc, ami a másik nagy szenvedélyed, szintén sok munkát ad Neked, jártál mostanában fellépésen versenyen? Sportolsz még valamit ezen kívül?

Az ír tánc óriási szerelem nekem! Hetente járok csoportos és magánórákra és nagyon komolyan veszem. Sokat ad a testnek és léleknek egyaránt. Versenyzem, nem rég jöttem haza Prágából versenyről és szerencsére remekül sikerült, büszke vagyok! :)

33532211_1948972938469670_7631818531763388416_o_1.jpg

A hírek szerint elkezdtétek írni az új Ideas-album dalait. Te is kiveszed a részed a dalszerzésből?

Így van, nem sokára stúdióba vonulunk, hogy rögzítsük az első dalt, melyből meglepetéssel is készülünk. Én a szövegekért és énekszólamokért vagyok felelős, így igen, kiveszem a részem a dalszerzés folyamatából.




Egy nemzetközi iskolában éneket tanítasz. Tudják a diákjaid, hogy metál zenekarban énekelsz?

 

Tudják! :) Nagyon kis kíváncsi természetűek, így mutattam nekik dalokat és tetszett nekik.




Milyen zenéket hallgatsz szabadidődben? Kik inspirálnak Téged és a zenekar tagjait?

 

Én nagyon sok műfajt kedvelek és hallgatok a metál különböző műfajaitól kezdve, a klasszikuson át a népzenéig. Rendkívül sok oldalról kapom az inspirációt és ez nagyon jó. A fiúk dettó így vannak ezzel.




Köszönöm az interjút és szívből kívánunk Nektek sok sikert!

 

Én köszönöm a lehetőséget! 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr6114026050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása