Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Sharon den Adel: "Néhány éve közel álltam a kiégéshez."

Kríziséről és a zenéről mesélt az énekesnő

2018. május 07. - Jurancsik Eszter

A holland Within Temptation frontasszonyának szólóprojektje My Indigo néven fut, első albuma pedig április 20-án került a boltok polcaira. Nemrégiben az United Rock Nations beszélgetett az énekesnővel arról, hogyan élte meg az elmúlt éveket - az interjút átvette a Blabbermouth is.

myindigo2.jpg

Hogyan jött, hogy szólóprojektbe vágjon Sharon?

"Fiatal felnőtt koromtól a Within Temptation jelentett nekem mindent, mással nem is foglalkoztam. Ez a szenvedélyem és nagyon szeretem! De az elmúlt években történtek dolgok, amelyeket nem volt időm feldolgozni. Megéltem az élet csúcspontjait és mélységeit is. Ez odáig vezetett, hogy közel kerültem a kiégéshez. Az édesapám nagyon beteg volt, ekkor jött az a blokk, amely meggátolt abban, hogy új dalokat írjak.Nem tudtam, hogyan folytassam, sokminden kavargott a fejemben, hogy mit is akarok az elkövetkező akár 20 évben."

- kezdte az énekesnő.

Ekkor jött a felismerés: valamilyen más zenét kell alkotnia, mint amelyet csapata játszik, hiszen a Within Temptation epikus, erőteljes és magasztos zenéjével nem tudta kifejezni magát, nem érezte, hogy ez a vonal lenne a megfelelő. Korábban elmondta: elbizonytalanodott abban is, hogy akarja-e folytatni a banda énekesnőjeként, amelynek megalapításától, azaz 1996 óta Sharon az arca és hangja.

ob_64e115_myindigo-albumcover-750.jpg

"Nem tudtam tipikus Within Temptation-számokat írni. Valami egyszerűbbre volt szükségem. És abban reménykedtem, hogy így újra felfedezhetem a Within Temptation-dalok írásában rejlő varázst!"

A My Indigo egyfajta terápia volt tehát Sharon számára. Elmondása szerint rendkívül személyes dolgokból állt össze a projekt, amelynek során szembenézett önmagával. 

Természetesen szót ejtett a készülő Within Temptation-lemezről is:

"Készül az új album, és valamikor az év végén fog megjelenni. Nagy meglepetés lesz mindenkinek."

A zenekar legutóbbi, Hydra című korongja 2014 elején került az üzletek polcaira és sikeres turnét bonyolított le vele a csapat.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr4413898514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása