Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Jake E: "Feleslegesnek éreztem magam a csapatban!" - kitálalt az Amaranthe énekese

A svéd énekes elárulta kilépésének valódi okát

2017. február 11. - Jurancsik Eszter

Sokként érte tavaly az Amaranthe rajongóit Jake E bejelentése: kilép a zenekarból. Korábban mi is megírtuk, hogy barátok maradtak a bandatagokkal, ám Jake személyes terveire szeretne fókuszálni a jövőben. Azonban egy friss villáminterjúból kiderült, hogy már jó ideje nem érezte jól magát az Amaranthe-ban.

amaranthe_1.jpg

A következőket mondta Carl Begai kanadai származású zenei újságírónak az énekes:

"Nem gondoltam volna, hogy egyáltalán lehet valami a bandából, még úgy 6-8 éve. Az első két lemez hangzása pont olyan volt, amilyennek megálmodtam. A Massive Addictive albumnál azonban valami megváltozott. Csak azok a dalok lettek igazán metálosak, amelyek szerzésében én is részt vettem. 2016 márciusában, a Maximalism lemez készítésekor döbbentem rá, hogy ez már nem az az Amaranthe, amelyet én is támogattam. Úgy éreztem, nem egy célért küzdünk. Kezdtem háttérbe szorulni, mint énekes, feleslegesnek kezdtem magam érezni..."

- magyarázta Jake, aki elárulta azt is, hogy hangja kihasználatlanul maradt a Maximalism albumon, és nem akarta magát úgy érezni, mint egy háttérénekes. Nem tudott már hinni abban, hogy újra összekovácsolódhat a zenekar többi tagjával és újra egységessé váljanak az elképzelések. Ezzel együtt is boldog az énekes, hogy rengeteg rajongót megismert és a csapatnak köszönhetően beutazhatta a világot.

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr6012248894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása