Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

"Nem tudom, hogyan maradtam életben" - sötét időszakairól mesélt Doro

2022. február 26. - Jurancsik Eszter

130805_eonwcjzf-9wta8qi_59810.png

Rengeteg előadó fedte fel metalos berkeken belül, hogy olykor az ő életükben is voltak mélypontok - beszélt depressziójáról például Tarja, Alissa White-Gluz, Floor Jansen vagy éppen Anette Olzon. Most a németek metálkirálynője, Doro Pesch tárta rajongói elé egy friss interjúban, miszerint őt sem kerülték el a lelki problémák. Az énekesnőről tudni lehet, hogy dolgozik következő nagylemezén, ám most egészen más témában nyílt meg.

A téma azon kérdés kapcsán került szóba, hogy tervezett-e valaha önéletrajzi könyvet írni.

Egyszer elkezdtem írni egy könyvet, de aztán nem bírtam tovább. Tényleg nem tudtam tovább aludni, rémálmok gyötörtek. Mert ha igazán bele akarsz menni az igazságba, ember, az rosszabb, mint egy horrorfilm. És azt gondoltam, inkább tovább akarok lépni, még több jó dolgot csinálni, lemezeket kiadni, nagyokat turnézni, és nem gondolni azokra az időszakokra, amikor sokszor majdnem elveszítettem az életem...

- eképpen kezdte visszaemlékezését a nehézségekre, majd folytatta:

Ez annyira kemény volt, és szinte lehetetlen. Filmben sem láttam még ilyen keményet. Szóval, amikor elkezdtem írni, és egy újságíróval közösen csináltam, aztán egy idő után felhívtam őt, és azt mondtam: "Hé, elég volt ebből. Nem bírom tovább. Inkább a pozitív dolgokra szeretnék koncentrálni. Persze az emberek szeretik látni és hallani ezeket az intenzív történeteket vagy a kevésbé kellemes történeteket. Talán ha már nem turnézok, akkor megírom. Hihetetlen dolgok történtek velem, nagyon sokszor. 

- folytatta, viccesen hozzátéve: lehet, sokaknak terapeutára lesz szüksége, ha a kész művet elolvassák.

Nem tudom, hogyan maradtam életben!

2-doro-kulturwasen-stuttgart-2020-_-frank-witzelmaier.jpg

Minden, amit csak el tudsz képzelni, az megtörtént velem. Úgyhogy most nem akarom folytatni a könyv írását... Ugyanolyan, mint amikor például valaki a válására gondol - ez szörnyű. Ez volt a legrosszabb rémálom. Néha arra gondolok, hogy ha nem lettek volna a rajongóim és az emberek, akiket szeretek, megöltem volna magam. Nagyon-nagyon rossz volt. Nem láttam a fényt az alagút végén. Fogalmam nincs, hogyan fordultak jobbra a dolgok. De gyerekkoromban is voltak sötét időszakaim. Történtek velem akkor is rossz dolgok. És gyerekként nincs kiút. 

- zárta sorait, hozzátéve, hogy szerinte ezeket mind meg kellett tapasztalnia, hogy most mélyebb rálátása legyen a dolgokra.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr9017766962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása