Magyar nyelvű female metal blog

Fémcsajok

Zenével kapcsolatos élményeiről mesélt Doro

Számos érdekességet elárult a vokalista.

2018. február 22. - Sarok Bettina

531676424.jpg

Doro Pesch a 80-as években robbant be a köztudatba, mint a Warlock zenekar énekesnője. A német formáció ugyan nem volt túl hosszúéletű, ám Doro nem adta fel szenvedélyét, így miután elperelték tőle a Warlock név használatát, szólóban folytatta munkásságát. A vokalista immár az ötödik x-en is túlvan, ám a mai napig is bombaformában van, most azonban a Teamrocknak adott interjújában visszatekintett arra az időszakra, amikor beleszeretett a zenébe.

Két vagy három éves voltam. Apám teherautó vezető volt, és én sok időt töltöttem vele, amikor dolgozott. Mindig nagyon hangosan szólt a rádió, én pedig énekeltem.

-vallotta, majd az is kiderült, hogy miért pont egy zenekarban helyezkedett el:

Ez abból ered, hogy egyedüli gyermek voltam, és ezért kapcsolatban akartam lenni másokkal. Az iskolában a zeneórákon egyedül én voltam az, aki boldogan állt ki az emberek elé énekelni - nagyon hangosan.

- mondta, majd hozzátette, hogy mielőtt énekesnő lett a zene keretein belül mással is foglalkozott, ilyen többek között az, hogy volt idő, amikor ő vitte a basszerosok felszereléseit, ami elmondása szerint nagyon kemény meló volt. Azt is elárulta, hogy amikor első csapatával, a Snakebite-tal turnéztak neki kellett vezetnie a turnébuszt, ami megtanította arra, hogy több felelősségérzet van benne, mint azt korábban gondolta.

Soha nem fogom magam főnöknek titulálni. De én tipikusan az a személy vagyok, aki mindent felügyel, és mindent megteszek azért, hogy a dolgaimat a legjobb módon végezzem el. De ez nem jelenti azt, hogy fontosabbanak tartom magam másoknál.

-válaszolva arra kérdésre, hogy könnyű munka-e főnöknek lenni.

11193325_813399355402910_3082756426851979656_n.jpg

Köztudott, hogy a szőke szépség remek dalszerző, most azonban azt is elárulta, hogy szívesen írna dalokat filmekhez is:

Szeretnék filmekhez is írni dalokat. Most fejeztük be az Anuk 3-at és nagyon élveztem a megszerzett tapasztalatokat. Épp most készülünk kiadni egy összeállítást, ami néhány dalom különleges változatát tartalmazza. Az első a német nyelvű dalaimat tartalmazza, amelyre felvettük David Bowie Heroes című dalát németül.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://femcsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr4913690678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása